今排成日煲碟,好好睇呀!!! <<宮>>成到死!!因此,我又like左片中既男主角喇><
<----e個呀!!!><v* 朱志勳就係佢啦!!!
好正好正!!呀琳話好悶都唔知佢諗咩,不知幾好睇呀!!
雖然,佢而家係hk仲未好出名,但係唔洗幾耐........哈哈哈
佢黎hk既話我一定,我一定過去!!!呀!!!令仔呀!!!型呀!!1
其實佢話令仔又唔係令仔,ok喇...不過佢係<<宮>>果度果個王子氣質殺死人呀!!
型呀!!!!><