*今日好多人嘈架呀!!!
嘻嘻!
又拍抬又話咩甘喎*
P:S//
個條友搵埋哂D吾係我地F既人串我地4 個''
好好笑!!
成日係到啤吾知啤咩呢可!??
生癬咩!???睇E生啦''
收下你把口啦!!!吾好甘多野講就得啦~
[[TO:牙樂''
唉"我吾係吾想信你''
吾係呀WAI話咩我都信''
WAI WAI之後都有話過吾係你''
但係我吾知做咩有次會見到你地係甘笑,,係甘傾囉''
好無奈呀''
唉=3=''
如果你好火既,,對吾住'''
我自己都係''因為一個人煩住我*
我知你好火,,,SORRYx1000000000000000
你吾同我講野,,你想點;;我都吾理喇''是但你啦''吾迫你喇''
廢時又話我!!!
*唉"
有D人係到扮可愛喎*
唉"你知吾知你好....
我地4個甘多個之中,,你係最粗魯呀??
人地ONLINE你就仆去ADD佢''
我吾知你有冇*
但係我同WAI,,都覺得你係甘嫁!!
你自己有冇自己先知呀''
關二哥''豬潤腸''自戀狂,,,色魔彤''蕉彤!!
你有時好煩嫁''
平時係MSN都,,我係到你都問9次係吾係到呀甘''
唉"煩到死!!我都吾想甘話你''你迫我既!!!