. ..痛 著愛 *..`"°﹍Zoe
×●|[]°戀 愛 妄想 症`"[* 錯 覺* 還 是吸 引? !?!〃
我 只 想..*..〕] 跟你 做 對 ..* 最 穩固...伴侶
●○*想 得近-!!_))卻 遠得 過 份ˇ]!*
 
 
ZOE*
 
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

RSS Feed
2006 年 5 月 1 日  星期一  


1/5

                                                 *HAPPY*

                    今日,,,本來吾去得同VIVIAN佢地去游水嫁喇''

                                 之 後,,點知我呀媽又吾比喎''

                            佢話如果我會既話''要簽合約喎!!

                          簽囉''9月之前都冇得去街呀>3<"

                                   唉''THEN去左囉''哈哈*

                        之後去到BBQ左一陣,,就去左游水喇''

                          游游下同MIKI,,WAI''係水中KISS*

                     同佢地KISS個陣,,搞到好似TB甘呀 = ='

         申哂舌甘呀=3=''佢重話我咀個陣,,個FEEL好正*

                                        =3=''有幾正喎*''

                                       我都吾係TB既-3-''

                          之後又係到影相喎*哈哈><"

                            =]NEXT7點幾就走左喇''

                     XD!*唉,,,9月之前都吾出得喇= ='

                           影左D相,,聽日先有呀;''

                  聽日有我MSN個D就見到嫁喇><"



2006 年 4 月 30 日  星期日  


30/4

             *HAPPY!?*

                               今朝9點幾起左身''學琴''>3<"

                                         唉,,,眼訓到死..'' 

                          個MISS ''好討厭呀''彈吾好咪吾彈囉''

                                           收皮啦!!!!!!!!!!!

                 THEN,,學到11點''去左同呀婆去食飯!!

                                      之後,,,去左買B,,,,,,,哈哈*

                          買完上左呀婆屋企玩左陣就番屋企''

                                        點知冇鎖匙,,,,,=3=''

                    叫我老豆,,,做做下野走過黎比我地>3<’

                                        食公仔麵,,,,,,=3=''

                       THEN汁房囉係到'''汁到好整齊呀''KAKA*

                                  之後沖涼,,,吹頭,,,玩電腦''

             聽日諗住同WAI,,,VIVIAN佢地係V屋企BBQ,,游水>3<



2006 年 4 月 29 日  星期六  


29/4

        *哭左係咪會好D!?*

                     今日,,12點幾出門口去搵LULU同VIVIAN*

                                之後去完去左搵埋人去*

               見到呀琳*同周漢桓''''我個陣見到佢好想走!!

                  THEN,,企企下見到呀鋒同2個男仔一齊黎*

                  我又係到發脾氣!*佢就同個2個男仔走左''

                              又比人呃啦''乜我好好呃咩!??

                跟住就同呀鋒,,MIKI,,琳,,VIVIAN,,LULU,,WAI去食野*

                             呀鋒好搞笑呀''成日都係到玩魔術*

               THEN MIKI冇啦啦喊''我估緊係咪因為我同呀琳!?

                          唉,,,THEN我地同LULU,,影貼子相囉''Q*

                                 NEXT,,,5點番屋企LOR同V,W,M''

                        跟住番到去,,,就好想喊喇''E家咩都我錯哂啦!!*

                                   係咪呀?!我比段野你地睇*

zoe~
sorry ar~我都5知講咩好.......
你想知ge野~我講俾你知ar~
係vivian講俾我知ga......
如果你憎我會舒服d ge話.......
咁你憎我ar.......
其實我真係好想同你講清楚
我同大埔果條女究竟係咩一回事.......
但係我只係無機會講咋........
係~我的確係同佢淡左.............
但係佢之前為左我同佢屋企人嘈交......
搞到e+咁.....如果我係e個時候離開佢ge話
我個心會好5安樂ga.......
如果你問我係咪真係鍾意你......
我會答~係!!!
果次你係廁所喊果陣......
當我知左之後~我真係有d心痛ga........
我知我e+講咩可能都無用......but都係果句
如果你憎我會舒服d ge話~咁你憎我ar~
我5想你5開心或者覺得辛苦ar.........
 

                                          之後係我回番比佢既信*

 喂!!大佬*
E家吾係講吾講SORRY既問題!*
SORRY吾係大哂嫁!!!
我係憎你呀,,又點呀?!
你自己話你話你同大埔條女淡左!''
我就覺得你係搵人DON係佢,,做你既水泡囉!!
E家我同你講''
我由始至終都冇中意過你!*
我吾同你講係我既錯!!!
咩都係我既錯''
你心痛!?甘又點姐''
我知我甘樣講係會HURT到你,,但係如果一日都吾講清楚既話
我驚你會再煩我囉!!''
我只係知道E家咩人都覺得我錯哂''
你岩哂既!!*
冇人HELP我,,,HELP你咪得囉!!*
E家就連VIVIAN都話我錯!!
咩人都係甘,,,個個FD都係HELP住你!!
你岩哂啦*你大把FD<,,
吾想同你講啦*88’

                                                我好辛苦呀''

                               E家連VIVIAN都HELP埋佢''我咩都係錯嫁''

                                                         灰哂!!

                             唉''我都吾想爆野出黎''你迫我既''

                              得呀WAI知我點炸''THQ你呀''>3<"

                                POST番今日個D貼子相出黎LA''

                         呀哥好無奈呢>3<"