| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 1/5 |
*HAPPY*
今日,,,本來吾去得同VIVIAN佢地去游水嫁喇''
之 後,,點知我呀媽又吾比喎''
佢話如果我會既話''要簽合約喎!!
簽囉''9月之前都冇得去街呀>3<"
唉''THEN去左囉''哈哈*
之後去到BBQ左一陣,,就去左游水喇''
游游下同MIKI,,WAI''係水中KISS*
同佢地KISS個陣,,搞到好似TB甘呀 = ='
申哂舌甘呀=3=''佢重話我咀個陣,,個FEEL好正*
=3=''有幾正喎*''
我都吾係TB既-3-''
之後又係到影相喎*哈哈><"
=]NEXT7點幾就走左喇''
XD!*唉,,,9月之前都吾出得喇= ='
影左D相,,聽日先有呀;''
聽日有我MSN個D就見到嫁喇><"
|
| 30/4 |
*HAPPY!?*
今朝9點幾起左身''學琴''>3<"
唉,,,眼訓到死..''
個MISS ''好討厭呀''彈吾好咪吾彈囉''
收皮啦!!!!!!!!!!!
THEN,,學到11點''去左同呀婆去食飯!!
之後,,,去左買B,,,,,,,哈哈*
買完上左呀婆屋企玩左陣就番屋企''
點知冇鎖匙,,,,,=3=''
叫我老豆,,,做做下野走過黎比我地>3<’
食公仔麵,,,,,,=3=''
THEN汁房囉係到'''汁到好整齊呀''KAKA*
之後沖涼,,,吹頭,,,玩電腦''
聽日諗住同WAI,,,VIVIAN佢地係V屋企BBQ,,游水>3< |
| 29/4 |
*哭左係咪會好D!?*
今日,,12點幾出門口去搵LULU同VIVIAN*
之後去完去左搵埋人去*
見到呀琳*同周漢桓''''我個陣見到佢好想走!!
THEN,,企企下見到呀鋒同2個男仔一齊黎*
我又係到發脾氣!*佢就同個2個男仔走左''
又比人呃啦''乜我好好呃咩!??
跟住就同呀鋒,,MIKI,,琳,,VIVIAN,,LULU,,WAI去食野*
呀鋒好搞笑呀''成日都係到玩魔術*
THEN MIKI冇啦啦喊''我估緊係咪因為我同呀琳!?
唉,,,THEN我地同LULU,,影貼子相囉''Q*
NEXT,,,5點番屋企LOR同V,W,M''
跟住番到去,,,就好想喊喇''E家咩都我錯哂啦!!*
係咪呀?!我比段野你地睇*
zoe~
sorry ar~我都5知講咩好.......
你想知ge野~我講俾你知ar~
係vivian講俾我知ga......
如果你憎我會舒服d ge話.......
咁你憎我ar.......
其實我真係好想同你講清楚
我同大埔果條女究竟係咩一回事.......
但係我只係無機會講咋........
係~我的確係同佢淡左.............
但係佢之前為左我同佢屋企人嘈交......
搞到e+咁.....如果我係e個時候離開佢ge話
我個心會好5安樂ga.......
如果你問我係咪真係鍾意你......
我會答~係!!!
果次你係廁所喊果陣......
當我知左之後~我真係有d心痛ga........
我知我e+講咩可能都無用......but都係果句
如果你憎我會舒服d ge話~咁你憎我ar~
我5想你5開心或者覺得辛苦ar.........
桓
之後係我回番比佢既信*
喂!!大佬*
E家吾係講吾講SORRY既問題!*
SORRY吾係大哂嫁!!!
我係憎你呀,,又點呀?!
你自己話你話你同大埔條女淡左!''
我就覺得你係搵人DON係佢,,做你既水泡囉!!
E家我同你講''
我由始至終都冇中意過你!*
我吾同你講係我既錯!!!
咩都係我既錯''
你心痛!?甘又點姐''
我知我甘樣講係會HURT到你,,但係如果一日都吾講清楚既話
我驚你會再煩我囉!!''
我只係知道E家咩人都覺得我錯哂''
你岩哂既!!*
冇人HELP我,,,HELP你咪得囉!!*
E家就連VIVIAN都話我錯!!
咩人都係甘,,,個個FD都係HELP住你!!
你岩哂啦*你大把FD<,,
吾想同你講啦*88’
我好辛苦呀''
E家連VIVIAN都HELP埋佢''我咩都係錯嫁''
灰撚哂!!
唉''我都吾想爆野出黎''你迫我既''
得呀WAI知我點炸''THQ你呀''>3<"
POST番今日個D貼子相出黎LA''
呀哥好無奈呢>3<"
 |
| « | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 65 | » | |