. ..痛 著愛 *..`"°﹍Zoe
×●|[]°戀 愛 妄想 症`"[* 錯 覺* 還 是吸 引? !?!〃
我 只 想..*..〕] 跟你 做 對 ..* 最 穩固...伴侶
●○*想 得近-!!_))卻 遠得 過 份ˇ]!*
 
 
ZOE*
 
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

RSS Feed
2006 年 4 月 25 日  星期二  


25/4

                                                     *HA*

                                          今朝,,只係同LULU,,VIVIAN番*

                之後,,上堂係到狂寫信,,,我今日收左好多信牙,,7,8封=3=''

                                                   好似情信甘呀''

                                  嘻嘻'''之後1點鐘,,又傾到打鐘囉*

                                          今日都冇野傾既=3=''

                 =]煩死囉''不過有,,MIKI,我,,VIVIAN,LULU,,鋒少,,CK,,桓*

                                             好多人,,,,唉''煩死*

                                   E家,,,有樣野好煩啦'''又嘈-3-''

                                            唉,,,好似話聽日,,,'''

                     都吾知點.,,,*重嘈緊囉,,,話咩10幾個人''

                             ''之後,,又話幾時走,,叫咩名!???''

                                   E家又話係邊個嘈架喎......                

                       THEN*唉,,,救命*我打字打到手都痛囉''   

                                             唉,,,吾打啦,,,*



2006 年 4 月 24 日  星期一  


24/4

                   *KA*

                                     ''今朝洛好大雨牙'''

                                如果我可以淋雨你話幾好呢!?

                                       個FEEL好正嫁喇>3<"

                             嘻嘻!!!之後同VIVIAN''佢家姐番學LU*

                       番到去,,,我見到自己班個D人就嬲嫁喇 !!

                             吾該你地喇!!!吾好甘白痴低B啦*

                           BUT到左1點鐘我笑到吾停囉=3=''

                     *個陣有我啦,VIVIAN,,MIKI,,琳,,WAI,桓,,LULU*

                            THEN放學個陣,,,等人等到,,,,唉,,,''

                                ''番到屋企,,沖涼''練琴''食飯,,,''

                                        *好白痴又過左一日*



2006 年 4 月 23 日  星期日  


23/4

                                                         *無聊*

                                  今朝牙媽''去左正頭*

                                    得番我同牙妹囉*

                                      12點幾先起身,,*

                                  自己一個煮麵食!!!

                               煮完同周漢桓''傾電話*

                                    傾左成4,5個鐘*

                                 傾到好痛牙*耳仔!!!

                                  之後食飯,,*THEN又傾過!*

                           OP電腦*打日記甘,,,我又正左日記喇''

                         好冇心機去正嫁*唉,,,因為冇心情囉!*

                                                    好樣衰!*

                                           聽日要番學喇>3<"

                                      ' '個心吾知想點囉!!' '