| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 25/2 |
*,,,今朝番去學琴,,*之後學完個陣
諗住同VIVIAN OR WAI,,,琳番既,,,點知''
佢地吾黎''
吾知邊鬼個話要12點30,,,去開網++
甘我就諗住搭的士啦!''
之後同牙媽講我要番去開野,,,
佢就話你冇啦啦做咩甘早番去
你吾講定!?
之後又係到鬧我*,,係條街,,,,超吾倨,,,比佢鬧到想喊,,但係冇喊到!"
我話甘我自己搭車囉'''
佢話!''同你講牙,,吾孚甘樣同我講野*
我冇出到聲囉之後,,,,
之後佢比錢我我自己好快甘走左去搭的士!"'
番到去,,,飲左陣野,,去同MIKI開網'''今日好開心既都,,,打排球個陣!"
MISS有3次話我GD!'
HAPPY!!''
THEN我地成班比MISS罰到4點幾先放囉!''
重要做五體離地!"'HELP ME!''超痛,,*
做完同個個好似子彤,,,既女仔搭12A番黎*
嘻嘻''
番到屋企,,,*又比人鬧囉!''我就發脾氣,,,*
哼!,,,,*]
之後係到打排球又練今日玩個D野,,,*
同牙妹>3<"狂比我鬧囉佢*
超好笑,,,*
沖涼,,食飯..玩電腦,,
VIVIAN今日先SD D相比我!"'
吾講甘多野LU!,,,POST下相先>3<"



唉*SOR,,,因為,,D張D MB太大,,SO擺吾到洛黎,,,為有係CAM到影洛去>3<"
|
| 24/2 |
,,,*今日同VIVIAN係早會之前又鬧左陣架,,,,
係半個鐘,,,個D,,
我叫佢HELP我抄D野,,之後佢話你都痴痴地線
我話!我平時成日HELP你抄,,,
一次你都吾HELP我*我就發脾氣,,,走左去搵MIKI同琳琳*
之後早會完左之後,,好番囉*!
LUNCHTIME,,,同琳,,,WAI,,MIKI,,VINCY!一齊玩,,*
嘻~
之後,,,單眼皮個到好鬼死林,,,*哈哈!'''
我.......都係吾講*總之好林啦!'
THEN,,,放學''
同琳,,WAI一齊去左9龍城食M記!同買護膝''
$95牙,,,PLZ,,,甘鬼,,,貴!''>3<"
之後買完食完番屋企,,,沖涼,,,玩電腦,,,訓覺,,
聽日又番紅十字會同排球啦>3<"
好驚個MISS牙'
' |
| 23/2 |
﹏「''今日一番到去,就同MIKI一齊打排球'''>3<
又爆哂LU!Dノ微絲血管=3=''
唉*是但啦''
之後,,,玩完就早會(
幾鬼快完左*
THEN上堂!"'
ART,,,,個陣,,,DRAW個D圖,,,正鐘*
留到我地得3分鐘炸''
我地一洛左就姐卡跑洛去'''食野,,,好彩食得快,,,好世界+
LUNCHTIME,,,就,,影相,,,VIVIAN MAKE左相機番黎!
影左一陣,,,*就洛去打排球'''
>3<打完,,,飲左陣野*
之後笑死我,,,,肚痛!''
4少,,,*講D野,,,陳子聰...,,HELP!
,,,*之後放學,,又打左陣,,等VIVIAN,,,*4點9''
THEN番屋企,,,>3<"
|
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 65 | » | |