. ..痛 著愛 *..`"°﹍Zoe
×●|[]°戀 愛 妄想 症`"[* 錯 覺* 還 是吸 引? !?!〃
我 只 想..*..〕] 跟你 做 對 ..* 最 穩固...伴侶
●○*想 得近-!!_))卻 遠得 過 份ˇ]!*
 
 
ZOE*
 
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

RSS Feed
2006 年 2 月 25 日  星期六  


25/2

*,,,今朝番去學琴,,*之後學完個陣

諗住同VIVIAN OR WAI,,,琳番既,,,點知''

佢地吾黎''

吾知邊鬼個話要12點30,,,去開網++

甘我就諗住搭的士啦!''

之後同牙媽講我要番去開野,,,

佢就話你冇啦啦做咩甘早番去

你吾講定!?

之後又係到鬧我*,,係條街,,,,超吾,,,比佢鬧到想喊,,但係冇喊到!"

我話甘我自己搭車囉'''

佢話!''同你講牙,,吾孚甘樣同我講野*

我冇出到聲囉之後,,,,

之後佢比錢我我自己好快甘走左去搭的士!"'

番到去,,,飲左陣野,,去同MIKI開網'''今日好開心既都,,,打排球個陣!"

MISS有3次話我GD!'

HAPPY!!''

THEN我地成班比MISS罰到4點幾先放囉!''

重要做五體離地!"'HELP ME!''超痛,,*

做完同個個好似子彤,,,既女仔搭12A番黎*

嘻嘻''

番到屋企,,,*又比人鬧囉!''我就發脾氣,,,*

哼!,,,,*]

之後係到打排球又練今日玩個D野,,,*

同牙妹>3<"狂比我鬧囉佢*

超好笑,,,*

沖涼,,食飯..玩電腦,,

VIVIAN今日先SD D相比我!"'

吾講甘多野LU!,,,POST下相先>3<"

唉*SOR,,,因為,,D張D MB太大,,SO擺吾到洛黎,,,為有係CAM到影洛去>3<"

 



2006 年 2 月 24 日  星期五  


24/2

,,,*今日同VIVIAN係早會之前又鬧左陣架,,,,

係半個鐘,,,個D,,

我叫佢HELP我抄D野,,之後佢話你都痴痴地線

我話!我平時成日HELP你抄,,,

一次你都吾HELP我*我就發脾氣,,,走左去搵MIKI同琳琳*

之後早會完左之後,,好番囉*!

LUNCHTIME,,,同琳,,,WAI,,MIKI,,VINCY!一齊玩,,*

嘻~

之後,,,單眼皮個到好鬼死林,,,*哈哈!'''

我.......都係吾講*總之好林啦!'

THEN,,,放學''

同琳,,WAI一齊去左9龍城食M記!同買護膝''

$95牙,,,PLZ,,,甘鬼,,,貴!''>3<"

之後買完食完番屋企,,,沖涼,,,玩電腦,,,訓覺,,

聽日又番紅十字會同排球啦>3<"

好驚個MISS牙'

'



2006 年 2 月 23 日  星期四  


23/2

﹏「''今日一番到去,就同MIKI一齊打排球'''>3<

又爆哂LU!Dノ微絲血管=3=''

唉*是但啦''

之後,,,玩完就早會(

幾鬼快完左*

THEN上堂!"'

ART,,,,個陣,,,DRAW個D圖,,,正鐘*

留到我地得3分鐘炸''

我地一洛左就姐卡跑洛去'''食野,,,好彩食得快,,,好世界+

LUNCHTIME,,,就,,影相,,,VIVIAN MAKE左相機番黎!

影左一陣,,,*就洛去打排球'''

>3<打完,,,飲左陣野*

之後笑死我,,,,肚痛!''

4少,,,*講D野,,,陳子聰...,,HELP!

,,,*之後放學,,又打左陣,,等VIVIAN,,,*4點9''

THEN番屋企,,,>3<"