| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 6/3 |
,,自閉!"
今朝同VIVIAN,,,佢家姐搭的士番學!"
7點30就番到LA!
之後番到去,,,係班到坐左一陣,,,就陪左VIVIAN洛去CUP印!"
點知條友又吾CUP囉!'
正腸粉~''
之後,,,出去個陣見到佢,,,,我吾知點樣面對你!"
但係我吾可以冇左你!"
知吾知道牙!?
到左LUNCHTIME個陣,,,我又見到你!''
VIVIAN叫佢,,,佢又停左係到!"又望住我發脾氣,,,(
唉[[,,
我'''係放學個陣,,我好吾倨張曉彤呢條八婆囉!'
至到我番到屋企,,,冇幾耐!*佢ADD我講左D野!"令我,,,吾知講咩好,,,我只係想喊!*
我,,,,吾可以冇左你嫁,,,我真係中2你嫁!''
但係已經冇得救=,,,=''
心淡
想不起 怎麼會病到不分好歹
連受苦都甜美
我每日捱著 不睬不理
但卻捱不死 又去癡纏你
難道終此一生
都要這麼 不可爭一口氣
很謙卑 只不過是我太過愛你
連自尊都忘記
跌到極麻木 只好相信
又再爬得起 就會有轉機
若我不懂憎你 如何離別你
亦怕不會飛
由這一分鐘開始計起 春風秋雨間
限我對你以半年時間 慢慢的心淡
付清 賬單
平靜的對你熱度退減
一天一點傷心過 這一百數十晚
大概也夠我 送我來回地獄又折返人間
春天分手 秋天會習慣
苦沖開了便淡
|
| 5/3 |
﹏,,,,*[[傷心!''
*,,今朝訓到11點幾,,,*
之後去同牙婆去飲茶]]]''
飲完行左一陣,,就番左屋企啦!!''
我一路行一路聽住耿耿於懷'''
我就諗住你牙!"'
你,,,*令我掛住你!"'
搞到我好想見到你牙>3<"
但係有咩可能,,,*!?
有,,,發夢囉!''
我琴晚,,,,''又喊啦"!'
我一諗起你,,,我冇可能吾喊,,,我連笑都笑吾出牙!'
唉,,,*
我真係好中2你嫁!''
你中吾中2我!*我只要知道我同你都中2對方就得嫁啦!''
你吾好吾理我啦!"'我吾想我地冇野講!''我吾係好多要求炸!''
PLZ"!
你可吾可以話比我聽牙!?*
自閉樣*
我好吾開心牙!''你知吾知!? |
| 4/3 |
我今日,,,好吾開心!"'
做咩我咩都要話比你聽牙!?
你有DON過我係你個FD咩?!
我吾話你聽,,,係因為我吾想比你知,,!''
你冇DON我係FD<!,,
我E家係好吾倨你牙"!
,,你問我有冇DON你係FD!?你問下你自己先啦!"
有冇DON我係FD!?叫我比番個野你,,,你有冇番牙!?
你係咪痴線嫁!?
你話人地扮野,,我覺得扮野個個係你!*
番紅十字會''我有點出過聲咩!?
唉*我吾想講啦!''
做番個自閉妹,,,!*
我好想[[[喊]]]都係為左你牙,,你知吾知!?
我冇嬲到你!*我知你係關心我!'我明白!"
但係我,,,吾想甘樣*
問心個句!"'
我令願比人打,,,都吾想分開!
係因為你呢句野,,我日日都吾開心,,,
日日都吾出聲!*明吾明!?
但係冇可能嫁啦!"' |
| « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 65 | » | |