| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 13/2 |
,,*今朝因為VIVIAN冇番學'''SO同花女番學!"
"之後番到學校'''就同琳同MIKI一齊傾左陣!"
洛去早會,,,,悶'''
今日我同佢對望左好耐牙>3<"
好開心>''<
早會完左,,*就上去'''
今次上MATHS去左U6S上,,,以後牙!"
唉,,,又話吾比我同琳,,,VIVIAN,,彤坐,,,死八公!''
之後,,*LUNCHTIME'''MIKI要番合唱團''',,,冇人陪!''得我同琳琳*,,''
傾左陣計!"
完左,,,*上埋D中文悶死左我!"
放左學''''要ST'''補、測'''
|
| 12/2 |
,,,今朝一早去左拜神'''
之後去左西貢食野,,,*飲茶"'
之後行左一陣街街''好多狗仔,,,重有我好鍾意既老虎狗TIM!'''
D老虎狗好多都係好似肥豬甘嫁^^'''
之後就去食燒賣,,,*好難食>3<"
食完又去左天后古廟'''拜'''
拜完就搭小巴係彩虹轉的士番屋企'''
番到屋企,,,玩電腦'''打日記,,,'''
聽日番學啦又!'我驚聽朝戴CON個陣,,,戴吾到牙'''
戴左之後驚比D男仔話我X''''唉,,,*
不過我都吾會理佢地,,,不過係HURT HURT地姐''
聽日有PE牙,,吾知玩咩呢!?= ='''
係NEW個MSN好小人牙'''
好憎牙!"'
|
| 11/2 |
,,,*kaka!'
今朝一早去左學琴琴''
之後學完就去左沙田'''同我3叔公,,,牙婆飲茶'''
係酒樓個陣對面條八婆狂啤住哂喎!"'
又樣,,,,*一路食野都啤住哂,'''
痴!!''
食完搭MTR去左旺角'''睇FISH!'
之後,,*買完番屋企,,,
坐左陣,,,,牙媽打電話比我話我知有得攞con,,,*
佢番黎我就出多次去攞'''
哈哈!!''好野牙,,,星期一吾洗戴眼鏡''吾洗做4眼妹'''
''',,番左屋企之後,,,同牙妹打左陣badminton''
之後,,*就食飯,,,沖涼'''玩電腦'''訓.,,,,zzz''' |
| « | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 65 | » | |