. ..痛 著愛 *..`"°﹍Zoe
×●|[]°戀 愛 妄想 症`"[* 錯 覺* 還 是吸 引? !?!〃
我 只 想..*..〕] 跟你 做 對 ..* 最 穩固...伴侶
●○*想 得近-!!_))卻 遠得 過 份ˇ]!*
 
 
ZOE*
 
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

RSS Feed
2006 年 3 月 18 日  星期六  


18/3

                                                               HAPPY''

                                          早早早早,,,早早早早!'

                                                   MIKI一早打黎牙"

                                              12點3就就學完琴,,

                                                   同左MIKI,,,琳一齊''番學!'

                                                       排球MISS,,冇番牙>3<'

                                                THEN,,我地放左去9龍城,,,,檢查

                                                    之後同琳,,,MIKI食野,,買野.....

                                            =3=''琳同MIKI知我講咩,,嘻嘻

                                                      佢地之後黎左我屋企,,4點3就走左LU,,,

                                                   我地係到狂影相,,,*

                                                                            GD!''

                                               

                                              

                                               

                                                

                                                

                                                

                                                

                                                

                                                 

                                               

                               <<<我個頭好大牙,,搞錯

                                               

                                                                                                                                                    BY:ZOE!'



2006 年 3 月 17 日  星期五  


17/3

             happy!?

                                                    今朝,,冇同琳,,番學''

                                                 因為佢老豆收左佢部電話,,,(>3<"

                                                           oh! shit!"

                                                                     番到去,,同miki,,琳!*一齊洛左去-#-''

                                              then,,,lunchtime個陣,,,我覺得好煩牙!'

                                                        倨吾倨又點!?冇野嫁喎!"

                                                            你地咪吾好理大家囉=3+''

                                                  唉''[[[煩]]]

                                                   去atec'''ccccc'

                                                       放左a,,就同琳同一理男仔走左!"

                                                           琳 去左我屋企留下打排球;;

                                                       之後我牙媽又要我上番去!"

                                          so ,,,佢自己走左lu!'

                                                      一路訓係床都一路傾電話,,,,傾左好耐>3<"

                                                   嘻嘻>#<"

                                    送首幼維園比你地la,,,送埋比自己=3+'

              

記得那一天 在那一天 初次上學堂
                            從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
終於天與地 需要獨自往
                         兩手必需放 但我不想放 哭泣回望

然後到這一天 在這一天
                              走出世界 早告別學堂
大人了我應當 一早慣了 沒有護航
                          偏偏很幼稚 一有壞狀況
就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹

*不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
                         成年後 什麼不可再 有成人遷就
 不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
                        可見將來 日子總會有 順逆流
 不過此時 獲得愛護
                       無私愛護 未夠*

凡事也要小心 沒趣得很
                        請不要再 我做大人
年月卻太狠心 催促上課 學會獨行
                           幾千噸責任 冰冷像校訓
個鐘的嗒跳 課室鐘聲響了 雙手為何在

REPEAT*

                                                                                                                                                      BY:ZOE!'

                                               



2006 年 3 月 16 日  星期四  


16/3

                                                             嘈咩牙!?

                              今朝,,琳黎左我屋企留下同我番學!"

                                       之後,,*番到去..見到WAI就問佢;;

                             做咩屈我話我話VIVIVAN牙媽!?

                                       我係有,,,但係吾係講緊佢牙媽囉,,吾該=3=''

                          吾該你聽野吾好聽一半啦''-3-'

                                        唉*我都吾想同你嘈牙!?

                                       就算係,,,既又點先!?

                                    你自己都有講我啦!? 

                                          我日記多人上!?SO WHAT!?

                                   好似E家得我一個錯囉!"=3=''

                           好憎你牙!'吾倨我咪吾倨我囉!"

                                                  =3=''

                                      THEN今日中文個陣出左去睇花=3+'

                                               唉*MIKI都冇理我!"

                                      DON我死左!"咪理啦你=3+'

                                    放學同琳一齊食野,,,之後佢黎左我屋企-3_'

                                                           SO GOOD!'