| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 15/3 |
UNHAPPY!?
唉*我吾知你做咩甘鍾意講人囉!'
我黑吾黑人憎關你咩事先!?
我黑人憎你又叫我HELP你抄HW!?
呢 樣個樣!?
F2,F3憎我又點!?-3-
吾倨又點先!?我D屋企人夠吾倨啦!''
得啦"!知你好多人中2啦,,,好得意喎!"
其實我好想講好耐,,,我好憎同人嘈架,,,
SO我吾中2講甘多囉!"
我問心我冇同人講過你同佢拍咩拍咩!'
我只係係DIARY打姐!"
你覺得吾中2既..DEL左,,,
吾好提囉!"
我吾想一班甘,,,對住黑口黑面囉!'
MIKI!''我同你一樣!*
你可吾可以吾好吾理我!''我好似水泡囉!'
唉*SO HURT!'吾睇咪吾睇囉!"
跟你算交心 都不敢跟太近
沒法及你學養出身
你是最優等 我是 失色的次等
輸了也甘心 我也從未氣憤
是我太知道你性格
你是熱愛競爭 好勇鬥狠
和我比 比多稱讚比多觀眾
看上那些人 童年認識的好友
成長假想敵 被逼當你下等
全世界 見過你的 亦迷住了
得一個留神望我
我怕我僅有那人 曾經都跟你偷過吻
知道要小心 他畢竟跟你襯
越看下去越覺擔心
你若碰到他 你便 將他擺上心
假設你好心 答應我別殺我
但聽到他正建議我
介紹密友結識 我太敏感
和我比 比多稱讚比多觀眾
吻過那些人 童年認識的好友
成長假想敵 被逼當你下等
全世界 見過你的 亦迷住了
得一個留神望我
你似一個女神 什麼都可以要
看我 愛的那人
何時 都會被你 點起了炸藥引
靠在你身邊 要我強忍
和我比 比多稱讚比多觀眾
吻過那些人 童年認識的好友
成長假想敵 做知己要容忍
誰叫我世界太小 若除掉你
找不到旁人步近
我怕輸 更怕承受孤單 只有當配襯
你要走 我喊時 誰人抽空聽我呻
BY:ZOE"
|
| 14/3 |
''HAPPY OR UNHAPPY!?
搭的士係你地要嫁炸!*
吾係我=3+'
我請番你食野''你又問WHY!'
你想我點!?
今日放學個陣,,知道原來VIVIAN一早同緊某某!拍拖!
GOOD!'
唉*佢地話我吾HAPPY''
我話冇''你地又吾信!"你想我點牙!?
講你地聽D咩''同我爆哂出黎*
你話比我聽D野我有冇爆出去!?
VIVIAN,,,我冇嬲同憎你!''
信吾信由你=3=''
張上台卡用得啦> 3<"SO GD!'
狂打,,,狂SD,,,SMS!'
嘻嘻>3<"
好多人都拍緊啦!'SO SWEET!
唉*我好黑人憎牙!"愈黎愈覺得自己好樣衰/.\
BAD!'
等我送首歌比自己先!*
曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣
只能陪你到這裡 畢竟有些事不可以
超過了友情 還不到愛情
遠方就要下雨的風景
到底該不該哭泣 想太多是我還是你
我很不服氣 也開始懷疑
眼前的人 是不是同一個 真實的你
*曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣
曖昧讓人變得貪心
直到等待失去意義
無奈我和你 寫不出結局
放遺憾的美麗 停在這裡*
REPEAT*
BY:''ZOE'' |
| 13/3 |
重色輕友!''
唉*
做咩個個都會係甘!?
我,,,,好無奈囉!'有事就搵我'''冇事就叫我死開D!?
重要甘鬼死串TIM,,,我都冇理到啦'''
你係甘叫我HELP你咩咩咩甘,,,我都冇吾HELP!
我只係想你理我多D'''吾好吾DON我係FD,,我好多要求咩E家!/
好煩牙你知吾知!?
如果你地吾係拍緊,既話!"'((我吾係咒你!))
可能會FD番,,,但係,,,冇咩必要你要甘做囉!"
我吾可以甘自私,,
SO,,,我寧願自己辛苦囉!"
為左朋友我咩都會做!"但係,,犯法就吾得~*
我識FD係放埋個心洛去做!"你地呢!?係咪!?
唉*之後今日番到屋企個陣,,,大家姐黎左''
係屋企食飯> 3<''
又冇MAKE 狗'''冇野玩!"
THEN我同佢MSN,,我問佢有冇憎我,,佢話冇*
但係我覺得個個吾係佢,,,因為佢吾會甘同我講野既=3=''
定係我,,,,諗錯呢!?BUT我肯定個個吾係佢囉!"
佢叫我日後冇野,,吾好ADD,佢'''
我心諗,,,吾ADD囉!"洗吾洗甘講野先!*?
THEN我冇野做個陣係到諗,,
我係咪真係粗魯得好緊要!?
又惡又串呢!?
我改左又會點!?
諗完之後我都係要問人!"聽日先>3<嘻嘻''
冇啦啦...我老豆比左張SUNDAY上台卡我牙!"'
HAPPY到死牙>3<"
我又可以狂SD SMS啦=3='
嘻嘻''
中2你!?但冇可能了!' |
| « | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 65 | » | |