| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 19/2 |
今日係家長日,,,*SO要10:25去到見家長'''
MISS CHAN同大廖,,,,狂話我D,,衰野,,,一D好既野都冇話到*
重話我係中文,,,到大叫,,*痴線''
幾時有牙!?作大牙!?
,,*唉'''今次派成績表..考28/39''
全班,,,*132/198'
唉*就黎連1個鐘頭既電腦都冇得玩&
'''之後去左新世紀食野,,*飲茶''影貼子相''
THEN,,,MIKI狂打黎叫我同佢出街,,,
SOR'''我HELP你吾到,,吾比出>3<''
買金魚之後走人''
番到屋企,,睇左陣電視'''玩電腦'''MSN+,,,悶''
之後牙媽又吾比玩'''
冇玩到,,,,,練琴''
係屋企玩自拍..*



|
| 18/2 |
﹏。「''*,,,今日朝早,,去學琴,,*''
之後學完同琳琳*番學校,,,紅十字會''之後番排球*
但係,,,今日冇番到紅十字會,,,*
去左打排球''個MISS其實都幾好人既,,
但係有時好惡*
之後,,,*打完,,,*
就同琳,,MIKI一齊去左MIKI屋企食野*
食完,,,同琳走左*
搭1 6!''
之後番屋企*
THEN,,,,汁野*
玩電腦'''MSN,,,,打日記,,,正日記*
,,,*之後係到玩自拍=3=''
發姣!?





|
| 17/2 |
,,*今日,,,小息個陣,,,悶爆,,,,*
唉,,,*知道自己冇可能,,,諗甘多野做咩!?
我連自己平時吾做既野,,,都做埋,,,,*
自己覺得一日好傻既日子!''
,,,LUNCHTIME,,,問大廖借左BADMINTON,,,玩''
玩左一陣,,,*同MIKI去左打排球''''
悶,,,*好痛,,,,個排球,好多氣,,,脹到吾知想點*'
之後,,,,我地吾打,,,,VIVIAN叫我地汁番D野,,,
THEN MIKI失左控,,自言自語甘,,,*好似!"
重話VIVIAN係死八婆=3=''
吾係我講嫁*
吾好以為係我講\!''
''之後放學,,,,番屋企個陣,,,*
做左陣HW"'之後玩電腦'''
唉,,,*又鬧架*我係咪痴線嫁!?
我好想講囉!"
吾出聲都話我知 你係吾係到啦!'
我好似自己同自己講 緊野甘!!
痴線婆!?日日都係甘!!'
我失敗囉!''知 你吾想同我講野,,,都吾洗吾認啦係咪牙!?
我吾想甘嫁!
我成個白痴甘,,,自己同自己講野!/.?
我先係傻婆囉*
自己講 左D吾應該講既野!~
我,,,,講左....唉*係到既人都知嫁啦!*
扮開心!?
|
| « | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 65 | » | |