| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
| 25/5 |
**今日''照舊''
THEN,,都冇咩特別野''
我發現呢班1A既人,,好中意扮野,,
D男仔''
唉''白痴既*
之後,,5點30分放學''
番到屋企之後''
冇咩野,,
|
| 24/5 |
**吾洗番學**正''
今日去左旺中買鞋"
老豆,,牙媽黎哂''
重要叫我著到甘樣衰既鞋喎*
唉,,,點見人呀??
買完番屋企''
我諗左好多野呀''
由其同呀彤''傾電話''
同呀WAI佢地講既野,,令我諗起好多野,,,好多好多''
我諗緊,,做咩你地個個都''有,,,
唉''總之諗左好多野,,
我好想有個人保護我''錫我''
我吾開心佢會哄我既人''
我又中意佢''
救命呀....
我做咩會諗埋呢D野?
=3=''好樣衰呀對鞋''
好似D小學生著個D甘''黑人憎呀>3<" |
| 23/5 |
**朋友?
[朋友]用黎鬧既,,,用黎啤既,,用黎吾理,,吾睬既''用黎串既,,用黎嬲既''
係咪甘嫁朋友?
當你朋友??甘你當我係咩呀??
好笑!!!哼''
不如你企係我既立場到睇下我''
次次都係我哄你,,同你講野叫你吾好嬲??
點解我要甘做呀??
咪又係一次一次係甘樣!''
因為我當你係我個FD炸''
做咩我永遠都係做哄人個個角色牙!?
我吾可以做比人哄個個既?
我都冇所謂呀!!
次次都係比人嬲個個!??
冇野好講啦甘樣?
如果你會睬番我既,,,我哄你吾MIND''
但係,,你吾好成日都嬲啦=3=''
鬧架,,吾睬人,,好辛苦嫁/.\
唉~真系好煩呀''
我成日都要受你既氣''
嬲?一D都吾好玩!!!
|
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 65 | » | |