. ..痛 著愛 *..`"°﹍Zoe
×●|[]°戀 愛 妄想 症`"[* 錯 覺* 還 是吸 引? !?!〃
我 只 想..*..〕] 跟你 做 對 ..* 最 穩固...伴侶
●○*想 得近-!!_))卻 遠得 過 份ˇ]!*
 
 
ZOE*
 
MORE...

« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

 
:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

RSS Feed
2006 年 5 月 25 日  星期四  


25/5

**今日''照舊''

THEN,,都冇咩特別野''

我發現呢班1A既人,,好中意扮野,,

D男仔''

唉''白痴既*

之後,,5點30分放學''

番到屋企之後''

冇咩野,,



2006 年 5 月 24 日  星期三  


24/5

**吾洗番學**正''

今日去左旺中買鞋"

老豆,,牙媽黎哂''

重要叫我著到甘樣衰既鞋喎*

唉,,,點見人呀??

買完番屋企''

我諗左好多野呀''

由其同呀彤''傾電話''

同呀WAI佢地講既野,,令我諗起好多野,,,好多好多''

我諗緊,,做咩你地個個都''有,,,

唉''總之諗左好多野,,

我好想有個人保護我''錫我''

我吾開心佢會哄我既人''

我又中意佢''

救命呀....

我做咩會諗埋呢D野?

=3=''好樣衰呀對鞋''

好似D小學生著個D甘''黑人憎呀>3<"



2006 年 5 月 23 日  星期二  


23/5

**朋友?

[朋友]用黎鬧既,,,用黎啤既,,用黎吾理,,吾睬既''用黎串既,,用黎嬲既''

係咪甘嫁朋友?

當你朋友??甘你當我係咩呀??

好笑!!!哼''

不如你企係我既立場到睇下我''

次次都係我哄你,,同你講野叫你吾好嬲??

點解我要甘做呀??

咪又係一次一次係甘樣!''

因為我當你係我個FD炸''

做咩我永遠都係做哄人個個角色牙!?

我吾可以做比人哄個個既?

我都冇所謂呀!!

次次都係比人嬲個個!??

冇野好講啦甘樣?

如果你會睬番我既,,,我哄你吾MIND''

但係,,你吾好成日都嬲啦=3=''

鬧架,,吾睬人,,好辛苦嫁/.\

唉~真系好煩呀''

我成日都要受你既氣''

嬲?一D都吾好玩!!!