| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 4 月 8 日 星期六 |
 | |
| 玩下100問...... |
1* 今日係幾號:8
2* 有心理準備做呢100條未: 好有心理準備
3* 最鍾意聽咩歌:Bye Byeまたね,蝉,9th,被風吹過的夏天
4* 你有無潔癖:冇
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 開開心心,自自閉閉XDD
7* 最後一次睇咩戲: 傲慢與偏見
8* 住係邊區: 黃大仙
9* 最想得到咩: b工o既所有cd
10* 曾經愛過最衰既人:冇
11* 有無後悔愛過佢:某某......
12* 有無想過幾時結婚: 24-28
13* 你覺得最可怕既係咩: 人
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: Queenie,牙肜
15* 如有識左幾耐: 13
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/lovesherry
17* 最討厭的人或物: 1B班全班女仔
18* 屋企電腦係唔係廢既: 勁廢
19* 最想多謝邊個: Vicky Lee(如妃)
20* 近排有咩令你有好大壓力: 讀書
21* 有無得罪過人: 有
22* 如果有得罪左邊個: forget la∼
23* 用咩牌子既筆做功課: HI-TEC,Ballsign
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: ok煩
25* 第一次拍拖係幾時: 冇
26* 記咩最叻: 漫畫,電視
27* 有無講過粗口:有
28* 最討厭咩天氣: 又熱又濕
29* 最鍾意哪細理: My home
30* 鍾意男定女: 男
31* 支唔支持同性戀: 唔支持
32* 最討厭的數字: 4
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 孩子氣
34* 有咩秘密唔同人講: 秘密
36* 數出你最愛既朋友: Vicky Lee,思思,牛牛....
38* 係唔係乖學生: 係XDD
39* 依家幾歲: 12
40* 數口叻唔叻:ok la
41* 去開邊間超級市場: 百佳
42* 你覺得你係咩人: 開心
43* 口頭禪係咩: 冇所謂
44* 怕唔怕黑: DD
45* 上網多數做咩: 睇小說,去ABF
46* ICQ no.係咩: 327370432
47* 會唔會日日都打日記: 5會
48* 幾度先會開冷氣:30 幾度XDD
49* 偶像係邊個: Berryz工房
50* 做左一半啦開唔開心: 5開心T︿TXD
51* 最喜歡哪一套動畫: 愛麗絲學園,舞HiMe
52* 細細個個時得唔得意: ok得意
53* 有D咩古怪既習慣:冇
54* 覺得自己尚算正常嗎: 5正常
55* 做過最LOR既事: 冇
56* 讀近咩班: 1D
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 升中一
58* ICQ HANG左你會點: 冇咩點
59* 有無呃過最愛既朋友: 冇
60* 最鍾意香港邊一到: My homeXDD
61* 最鍾意講既單字: 喂....
62* 最討厭咩戀情: 帥生戀
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 好睇o既
64* 鍾意韓國定日本多D:日本
65* 點解鍾意呢個國家: 有B工Dcd買
66* 最怕既動物:冇
67* 依家有咩目標: 有
68* 最想學習哪一種語言:日文
69* 你覺得邊個作家既書最好睇: 何紫,鄭梓靈
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 冇
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 某某人
73* 電視劇值唔值得追: 唔值得
74* 會唔會幫呀媽做家務: 一時時
75* 你係屬於被動定主動既人:被動
76* 形容你最討厭既人個樣:一個字:姣
77* 上網最唔好既地方係咩:ABF
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 冇
79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方: 手?!
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: 5想養動物
83* 覺得自己衰唔衰: ok la
84* 有無兄弟姊妹: 冇
85* 係唔係淆底怪: ???@@
86* 最唔相信邊個: 中學D fd
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 走人
88* 見過最核突既事: .....
89* 屋企有無種花:冇
90* 返學會唔會著冷衫:會
91* 有無鍾意人: 冇
92* 最鍾意咩顏色: 灰色
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 兩個都5靚仔
94* 知唔知道神係咩: 知
95* 上咩堂先會訓覺: 英文,I.S
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 好有
97* 如果你有三個願望你想做咩: 番返小學,見返小學D fd
98* 最鍾意既運動係咩: swimming
99* 塔咩車返學: 行路
100* 眼唔眼訓:唔眼訓....
|
| 刊登時間︰2006-04-08 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
}
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 99 | »
|