| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 4 月 7 日 星期五 |
 | |
| 今日.......... |
今日咪又係咁.....好悶咁上堂
之後放左學係home練跳5th...練得好累= =
(5th原來5易跳嫁!!!!!!)
之後某某打黎傾左D無聊野......
某某佢真係愈黎愈煩,狂叫我用三線
無奈中打左比Vicky Lee
(叫你Vicky Lee la!!!)
唉!!!!死某某搞到我之後5可以同Vicky傾計
好la!!!衣家冇得計la!!!!!!
上網去左ABF見倒婆婆個post,
好想參加Baby Berryz ar>"<
but如果比牙媽知道我參加左就死得la!!!
so都係5參加la...sorry ar婆婆...
等我練好5th先laXDD
(有史以黎,打得最少o既一篇日記....||||)
|
| 刊登時間︰2006-04-07 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
}
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 99 | »
|