今日on date!!
見吾到佢添...!!
ON DATE早崗...吾見人!
>3<"""
早會>>>>黎嘉雯訓話!!!寫紙仔____金應龍____陳"口向"志
小息>>>>罰企>﹏<痴線嫁...BUT..好似見到佢跑去搵人^^""
英文>>>>無聊...餓餓餓
周會>>>>睇片....1...愛...2...$$$...3....家庭...4...終身職業...5...成就
有D吾準!!!!!!!!
第二個小息>>>>ONDATE..吾洗企..!!!KAKA
生物>>>>A SIR(呂)要走!!最後一堂佢教的....佢教個D..我反而入腦
今堂有人黎..陳SIR...成個何馬LOOK!!!!!!!!
中文>>>極眼訓....
LUNCH>>>>無野講
MUSIC>>>開吾到聲..候龍痛..
數學>>>>MISS露點...佢比左2 N 3分- -""唉
放學>>>>同袁B走..>>>馬鐵>>旺角>>陪佢買野..點知我都買左件!!!!!!!!
5:00去優之良品等..點知遲左..我去巴士站見到翠怡...遲D見到GAP朗一面>﹏<
買橡筋...行下...
夜晚>>>>翠怡同曳曳豬傾計個陣>>>我走個去...曳曳豬係咪老喇...隻眼好似..瞎..左... : (
我吾知係咪太感性...忍住吾流淚..BUT落左一兩滴..冇人知..
9點幾..講返..我又有D眼濕..翠怡仲指住我笑...
我忽略左曳曳豬喇..幾星期...好似冇理過.去..我有D後悔..點解當初佢要買返黎..喎...
佢死左個陣..我都吾知會吾會好似以前ALAN咁...HELP..吾知點做!!!!!!!!!!!!!
|