2006 年 5 月 15 日 星期一  | |
| 煩... |
今日起醒之後..
""""""""雙眼通紅""""""
要早訓喇今晚!!!!!!
早會>>>>比MISS警告我地班
小息>>>>>>>DO HW
中文>>>>>>>話劇狂笑..KA
有D眼訓
小息>>>>>>>做乜野做!!!!!!
COMP>>>>>>又罰企!!
D FLASH好易牙!!!!
R.E>>>>>>>玩地雷 ----- 好白痴..BUT好笑...
LUNCH>>>>見到一隻黑色老鼠!!!
成個豬樣咁!!!!!- -""日後點算...>3<
中史>>>>>>冇帶...BUT冇寫手冊...
ENG>>>>>>QZIA..易...本來答錯8題..THEN抄左之後..好似滿分!!!!!!
放學>>>>>>被MISS企左半粒鐘!!- -"""腳痺牙!!!
|
| 刊登時間︰2006-05-15 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 275 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|