2006 年 1 月 28 日 星期六  | |
HaPPy NeW YERA...>﹏<  |
新年快樂呀...!!!
諗住今日可以有錢賺..點知肥仔又冇搵我地...

返學佢就Die梗!!!!!!!!!
不過同左何BBbbb...去行花市@_@
條褲濕哂= ="""""
之後食完團年飯...同我家姐出去..著新褲..哈..
點知落到去..我家姐佢x街= =""
拖埋我...搞到隻腳損左>3<
今日電視有KeNNy呀...
勁開心呀...
佢又"6"獎喇...恭喜恭喜...〞KaKA
之後節目又有佢..呢年新年過得好好好...................呀!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-28 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | ... | 275 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|