今日差D遲到....好彩何b打比我...我全家都要多謝佢.. 跟住我以9秒9既速度刷牙洗面...叫佢等我一齊搭82s..... 集隊個陣...阿Sir話我前面頭髮過長.. 聽日夾夾先!!! 我今日吹笛...背埋-->24分- -"" 今日好"支力"唷~!!!