早上搭車..見到5e..同佢一班車...我上左車.. 何b係邊等..- -" 今日考中文聆聽<---有d唔識 閱讀<---有d難 英文口試<--幾易下 a孫佢地放左又唔等我..><" 搞到我同劉佔一齊行路.. 我係威爾斯度同佢byebye... 我等左好耐都冇車.. 見到804顯徑---廣源..咪上車囉.. 點知間車轉去愉田園個邊...我咪問人.. 先知間車去唔到廣源... 咪係第一城落..廢事等車...之後當減肥...行路返屋企... 只需4個字返去<---幾快下 今日幾"黑"下