好凍... 今日早會..a Sir特登check我... 我今日夾左夾....佢話唔得!! 跟住我有前科..個黎嘉雯扣左我一分... 最衰都係黃勝利..!!! 上到去已經勁唔開心....點知我又大頭蝦~ 冇帶圖書..罰企成堂 聽袁b話bb今日唔開心...唔知乜事..!? P.E.堂做埋D野...勁辛苦..救命~! Lunch食得太飽..想死..- -"" 中文短講..到而家都唔知自己講左d乜~ 一句到尾..今日勁........唔開心