2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天



心痛心痛心痛心痛心痛心痛心痛.......

     現在的痛苦.只有她能明白!  因為她曾經也親身經歷過!

          多謝你來開解我!*    這樣為你傷心落淚.  值得ma?!

  點解? 點解你要令每個真心愛你既女籽.都覺得你可怕

    1個1個都痛苦而決絕地離開你"  我真系好中2你嫁. 

 愛你愛到發癲牙..  但系點解你要做d野.令到我慢慢甘對你心淡丫~

    我而家真系好想好想放低你..  但系我做唔到!  

  你到底幾時先可以改變丫?  我唔要而家既你丫.

   你d荒謬既大話. 我真系好驚~   

                   好想比多最後1次機會你丫!

但系我諗唔到d咩理由.你可以值得我去原諒!  

    我真系好想知. 你有幾愛我!  唔通紋左我個名.

  就叫愛???   

        心痛了死了碎了...      和你1起的照片仍在我手機里. 懷念着~

   我知道放低你.唔系1朝1夕既事~  但系我都唔會再比自己去愛你*

刊登時間:2007-06-20 12:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天



2007-06-19

  旁人也說你愛我....    

         

  today...    10點幾比我丫媽嘈左起身..!

  距d f泥左我屋企食飯.. 要我起身..1齊食wo.((無奈..*))

     不過好多野食丫..  食到好飽!

   之後無出街. 系屋企玩電腦.*  我丫媽就去左同人打牌!

1個人系屋企..  悶死了.. 

 

             p.s..   你是否對任何女子也給真愛的!? 

                           我真的不明白.不了解你..  叫我如何和你再1起*

              我怎會迷戀你的!??   愛你愛得痛苦.卻要死心塌地!

 

刊登時間:2007-06-19 03:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天



2007-06-19

 今日考完試"同丫良 .MIKO.!班人去唱K"

  去度.  我同MIKO* 發癲﹏!   哭了...     愛你真的辛苦

    囍歡1個人.是如此辛苦" 

影到好白...-.-

<-- 2張近照* 唔似我既!

 

  我可以放低你mA!?

還記得我不停地呼喊你名字*   現在的我" 過得好痛苦牙~

刊登時間:2007-06-19 12:53 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天



2007-06-17

 

       我和你去到最遠也只是友情﹏" 

刊登時間:2007-06-17 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天



2007-06-16

  金日" 訓到11點..!  之後同我丫媽去飲茶"

  好耐無試過喇~^0^

   飲完..  叩距買鞋比我..

     買左對adidas "  3百幾$$]]-.- 之後距約左d f去打牌..  !

我就打電話比高佬然*  叫距出泥!  好耐無見喇~

   跟住同芒果 過去穩距~    過到去.. 傾下計! 煲下煙"

 之後叫子龍過泥..   去m記*  等丫宇..

  等左好耐..  話要我地過去天恩"  暈.. 

  就過返天恩"   見到距傾左1陣..  我就返屋企!

   返左屋企1陣..  喃呱叫我過屯門..   4點幾度~

就去穩距喇..~@@"   跟住上距屋企~ 

  距話要返大6..  坐到6點9 就1齊落去..

   送距去車站搭車..  我就返工喇..*

        p.s:   單身是最好的...    我囍歡*

 

 

刊登時間:2007-06-16 11:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天



與你的終點"

  學會放低*

       與你1起走了4個月連8日"   回想過去.. 和你1齊的日子~

 是很難忘的!  不過時間會沖淡1切~  包括我們之間的感情"

我是那麼決絕地離開你" 因為我害怕﹏將來會痛得太深//"

偶然跟你說分手! 很難受吧...  那是因為我曾經哭過也掙札過 ..

再見了!  能令大家日後好過.

心已經碎了..  沒有知覺!  不再痛. 不再軟. ~

以後要學會不再想你"  我答應了自己愛你的心絕口不提

刊登時間:2007-06-14 11:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天



2007-06-14

今日是考試的第1天﹏!

    要比心機溫書丫*    驚升唔到班~~

 

刊登時間:2007-06-14 02:13 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 9 日  星期六   晴天



心情不好了.?是否更年期?/_\

傻傻似隻豬* 原來有好處!隨地有事亦優先被關注" 

今日9點幾起左身.心情不佳 之後玩陣電腦//

 食埋野就返工了!唔知點解 ..成個人覺得好唔開心

 
跟住 系1個無咩人既地方//大哭1場"返遲左15分鐘

系我唔開心既時候多謝某某陪我~喊左之後.真系成個人舒服晒唉...

收左工之後.. 返屋企食飯.訓教教豬-.-


7:30. 又再返 收10點半跟住返到屋企沖涼訓教了*

 

刊登時間:2007-06-09 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天



2007-06-08

  今日返學﹏*

     放左學之後. 原本要返工既!

 不過無乜心情返..請左假*

  返天水圍- "去食壽司~  跟住食完.

  去行1陣元朗" 就返屋企喇"

                   

         <--傻女!

刊登時間:2007-06-09 10:06 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 

2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天



愛了你4個月*

太耐冇打喇!! 

今日同丫儀返學﹏"  撞到丫良! 之後去煲陣煙"

 搞到遲到/ * 激死" 

   lunch" 果陣~ 訓到死左甘.哈哈!

1:00 比丫倩叫醒左. 之後落去買野食*正

 跟住家政考試"  成績好滿意丫 " 50分最高分!

  我地羅到43分..  哈哈~*

     4:00放學~  比MISS翁捉住落堂-.-"

 走唔到//" 等到5點先放* 

   跟住就同儀去左食大家樂*V*正"

    p.ss :

      today 同老公1齊左4個月了!

          感情變差"    應如何修補!?   你令我太失望了*

   我們之間已經再沒有信任了]]"

刊登時間:2007-06-06 11:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

 

 



lovetobe604
暱稱: *朱豬﹏"
性別: 女
國家: 香港
令靚
 
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客