| 很珍惜現在的每1天.* |
有你在我的身邊..即使再冷的冬天. 我也感到溫暖*


  

p.s: 朋友... 現在我很珍惜吧!
|
|
|
| 我的世界不能沒有你的存在 |
愛人... 我能和你天長地久ma?
我要好好珍惜.我和你1起的日子
因為和你1起的時候.是我最快樂的
也許會帶點痛苦. 但是人生必定有幸福.痛苦.傷心.快樂
沒有人會快樂1輩子. 同樣沒有人會1輩子痛苦
有時候. 傻傻的在想. 沒有你的出現
我現在會怎樣呢.! 會有這麼幸福ma?
還是比現在幸福*
我和你1起了9個月連16日. 在這段時間.
我流了不少眼淚.才可以得到我許多人的允許
為了你.我付出了.我想你會珍惜我吧.
現在的你.會為我改變所有ma?
期待我們的1周年.
幸福.. 我可以1輩子擁有它ma?
絕不可以讓你離開我的世界.鍾開泉.我要定你了 |
|
|
| 2007-11-20 |
today~ 返學..
上堂好開針丫>v<" 系度玩"
放學//同南瓜去行街.
經過間寵物店. 見到d倉鼠
好可愛丫. 不過我中2品種.好貴!
有d想養既沖動.嘻嘻..
行行行..行到7點幾先返到屋企
{{{完}}}
上堂影d相

鬼牙><
 
 

|
|
|
| 2007-11-16 |
呢幾日無乜打na* 原因就系懶..嘻嘻
2日沒有返學了...*
成日同姥弓周圍去食野>3<XD"'
肥死! 點算?! 控制唔到丫.. 見到D好味既野食*
 
天生1對*
 
XD.. 好7

怪怪地*好唔知點甘...
[[完lu]]
留cm丫..唔該xD*.... |
|
|
| 2007-11-07 |
陸運會的第1日*
我無去到. 不過收到消息"
班際接力4x100羅左第2名.hapi*xd(第1棒::中yu 第2棒::梁彩欣 第3棒::小yu 第4棒::吖草)
thx....辛苦晒! 你地4個為我地望班羅獎. 可惜我唔可以系現場同你地打氣"
下年唔會嫁喇" 1定會幫你地加油加油//
希望下年可以第1.嘻 "
p.s: 丫草. 隻腳抽根.. 快d好返!* (((聽日你地要繼續加油)))
   
|
|
|
| 感冒了* |
大病1埸
TODAY.無返學.原因就是我病了
訓到12點幾自己彈左起身*
系甘包雲吞.屋企D紙巾.都比我用到7788喇.
跟住同MAMI去睇E生.
姥弓琴日又返左去.唉!好唔習慣*
P.S.南瓜!金日第1日返工" 比心機丫*
  
|
|
|
| 2007-10-28 |
po相啦..^^

 
 
baby同我*
  
姥弓無笑容既><" 又系唔笑既. 嘻* 我系度望咩呢?xd
 
  
你睇下壽星女笑得幾hap. 哈哈

 
 
to婉汶
生日大大大快樂.
我要你每1日都怏樂*v*
我地識左5年喇. 真系有好多回憶.由陌生人-->同學-->朋友-->好朋友*而家已經成為我唔可以失去既朋友
真系好懷念之前同你返學既日子><" 我諗而家我地無可能1齊返學.放學. 不過我地既友誼1樣不變
最令我難忘既.就系我金年既生日.記得ma? 共赴患難絕望里緊握你手.
系我失意.無助.痛苦既時候.系你陪住我.1齊唔開心/1齊喊*<情同兩手1起開心1起悲傷>
如果果晚得我1個. 我真系唔知點算.so永遠會記得"朋友之中.你永遠系排第1.
我們彼此分擔不分我或你.朋友不曾孤單過*一聲"朋友"你會懂
如果你難過/悲傷時.請你告訴我!
\\無論日後路怎麼走.彼此老友角色似舊//
today.
baby生日 .去左蝴蝶bbQ
3點解幾去到.幫壽星女汁汁個樣.正!
全場最美!之後等齊人.就去買野喇.
買左好多酒.姥弓飲左好多咯.不過都無事
跟住. 切蛋糕! 哈哈.好搞笑. 買左3個蛋糕
只系食左1個.其他都羅泥玩. 壽星女比人整到成面都系.
陰公! 仲有幾個女籽都被人整到成身咯. 跟住去廁所
洗返.點知成班友系門口捕9我地WOO
好彩我無事 .BC姥弓打電話比我,講左
哈哈.燒完.去沙灘坐.系度吹水.
11點幾.mami緊call.就同姥弓飛的返泥喇!
返到泥.累死 .洗完白白.就教教豬喇!
p.s婉汶.你金晚好正丫.
系我心目中你系最美的壽星女.
每年都會陪你過生日!
就要統測喇..要比心機溫書.
聽日唔會出家.留在家里溫書.加油加油加油^^ |
|
|

| 2007-10-24 |
金朝.佬弓送我返學.(無遲到)
返到去.頭2堂都幾精神既.聽下書甘.
之後果堂.昏迷左.....
連分組去上堂.都唔知.系課室.
連續訓3堂. 正.!
跟住lunch. 叫人幫我出去買飯食
跟住照舊同丫良系到吹水-.-
4點放學lu.. 唔駛留堂.好野!
bc我交齊功課.無遲到!
之後就返屋企喇* 姥弓系巴士等我.
-the. end-

丫草..病了* 希望你快d好返啦


紅色果個我既*

我同姥弓影既貼紙相,
 
又肥左喇* 唔得.要減喇.唔會講下就算.
加油加油!!!我1定得既...
! 睇完cmcm 要留底喔 .如果唔系會生籽無屎忽的XD" |
|
|
| 2007-10-22 |
希望你會珍惜我比既最後1次機會*
 

  
po返之前返鄉下既相
 
  
我同鄉下既表弟&表妹
 
 
  
我爺爺種既菜^^

  
睇完留返個cm先走... |
|
|
| 2007-10-17 |
現在是0晨.22分
to.泉
我要你既承諾. 系因為我真系好想快d見到你.
我唔系逼你要應成我d咩. 我地之間真系太多問題喇.
唔想再同你呃交. 你做錯左甘多事. 你1d悔意都無
每次靖系識大大聲聲系度解釋.永遠都唔會有1點點悔意
你亦都唔會諗我感受.呢2晚我1個人.你唔會泥關心我. 打個電話泥.
靖系識問我系邊.仲有講你金日有幾開心既野.
金晚你鬧我. 唔聽我電話.收我線.無講對唔住.
對你真系好心淡丫. 你做錯左野.就好似你岩晒甘.
表面上我地好似好幸福.但系私底下.有好多問題出現
呢1刻.我唔想再比機會你喇.
"金晚.我有幾痛苦.1個人流左幾多眼淚.你都唔會知"
我個心真系好難受.. 我第1次打日記打到甘唔開心丫.
好想有個人泥陪我.開解我.但系偏偏得我1個.
認錯真的甘難ma? 或是你由頭到尾都覺得無錯丫*
好多謝你比左個甘難忘既夜晚我. 鍾開泉!我永遠都會記得
你唔了解我.你無盡到男朋友既責任.你唔會關心我. 你唔再聽我話.
你無令到我開心. 你變了.. 人會變.正常!但系你變壞了.
我們不能幸福的走下去了. 可惜ma???
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|