2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天



很珍惜現在的每1天.*

         有你在我的身邊..即使再的冬天. 我也感到溫暖*

 

     p.s:   朋友...   現在我很珍惜吧! 

           

刊登時間:2007-11-27 09:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 11 月 22 日  星期四   陰天



我的世界不能沒有你的存在

     

 愛人...    我能和你天長地久ma?

我要好好珍惜.我和你1起的日子

因為和你1起的時候.是我最快樂的

也許會帶點痛苦.  但是人生必定有幸福.痛苦.傷心.快樂

沒有人會快樂1輩子.   同樣沒有人會1輩子痛苦

有時候. 傻傻的在想. 沒有你的出現

我現在會怎樣呢.! 會有這麼幸福ma?

還是比現在幸福*

我和你1起了9個月連16日.  在這段時間.

我流了不少眼淚.才可以得到我許多人的允許

為了你.我付出了.我想你會珍惜我吧.

現在的你.會為我改變所有ma?

期待我們的1周年. 

幸福.. 我可以1輩子擁有它ma?

絕不可以讓你離開我的世界.鍾開泉.定你了

刊登時間:2007-11-22 09:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天



2007-11-20

today~   返學..

    上堂好開針丫>v<"  系度玩"

    放學//同南瓜去行街.

    經過間寵物店.  見到d倉鼠

    好可愛丫. 不過我中2品種.好貴!

    有d想養既沖動.嘻嘻..

    行行行..行到7點幾先返到屋企

        {{{完}}}

     

  上堂影d相

 

鬼牙><

   

刊登時間:2007-11-20 09:21 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天



2007-11-16

呢幾日無乜打na*  原因就系懶..嘻嘻   

 2日沒有返學了...*

       成日同姥弓周圍去食野>3<XD"'

      肥死! 點算?!   控制唔到丫.. 見到D好味既野食*

天生1對*

XD.. 好7

怪怪地*好唔知點甘...

    [[完lu]]

留cm丫..唔該xD*....

刊登時間:2007-11-16 10:48 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天



2007-11-07

陸運會的第1日*

我無去到.   不過收到消息"

班際接力4x100羅左第2名.hapi*xd(第1棒::中yu 第2棒::梁彩欣 第3棒::小yu 第4棒::吖草)

thx....辛苦晒!  你地4個為我地望班羅獎. 可惜我唔可以系現場同你地打氣"

下年唔會嫁喇" 1定會幫你地加油加油//

希望下年可以第1.嘻 "   

          p.s:  丫草. 隻腳抽根.. 快d好返!*  (((聽日你地要繼續加油)))

  

 

刊登時間:2007-11-07 08:47 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天



感冒了*

1埸

TODAY.無返學.原因就是我病了

訓到12點幾自己彈左起身*

系甘包雲吞.屋企D紙巾.都比我用到7788喇.

跟住同MAMI去睇E生.

姥弓琴日又返左去.唉!好唔習慣*  

  P.S.南瓜!金日第1日返工" 比心機丫*

刊登時間:2007-11-02 04:24 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天



2007-10-28

po相啦..^^

baby同我*

 姥弓無笑容既><"                                   又系唔笑既. 嘻* 我系度望咩呢?xd

 

 

 你睇下壽星女笑得幾hap.    哈哈

  to婉汶
          生日大大大快樂.
              我要你每1日都怏樂*v*
    
我地識左5年喇. 真系有好多回憶.由陌生人-->同學-->朋友-->好朋友*而家已經成為我唔可以失去既朋友
真系好懷念之前同你返學既日子><" 我諗而家我地無可能1齊返學.放學. 不過我地既友誼1樣不變
最令我難忘既.就系我金年既生日.記得ma? 共赴患難絕望里緊握你手.
系我失意.無助.痛苦既時候.系你陪住我.1齊唔開心/1齊喊*<情同兩手1起開心1起悲傷>
如果果晚得我1個. 我真系唔知點算.so永遠會記得"朋友之中.你永遠系排第1.
我們彼此分擔不分我或你.朋友不曾孤單過*一聲"朋友"你會懂
如果你難過/悲傷時.請你告訴我!
\\無論日後路怎麼走.彼此老友角色似舊//

 today.

 baby生日.去左蝴蝶bbQ

 3點解幾去到.幫壽星女汁汁個樣.正!

 全場最美!之後等齊人.就去買野喇.

 買左好多酒.姥弓飲左好多咯.不過都無事

 跟住. 切蛋糕! 哈哈.好搞笑. 買左3個蛋糕

 只系食左1個.其他都羅泥玩.壽星女比人整到成面都系.

 陰公! 仲有幾個女籽都被人整到成身咯. 跟住去廁所

 洗返.點知成班友系門口捕9我地WOO

 好彩我無事.BC姥弓打電話比我,講左

 哈哈.燒完.去沙灘坐.系度吹水.

 11點幾.mami緊call.就同姥弓飛的返泥喇!

 返到泥.累死.洗完白白.就教教豬喇!

   p.s婉汶.你金晚好正丫.

       系我心目中你系最美的壽星女.

         每年都會陪你過生日!

        就要統測喇..要比心機溫書.

                           聽日唔會出家.留在家里溫書.加油加油加油^^

刊登時間:2007-10-28 12:58 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天



2007-10-24

  金朝.佬弓送我返學.(無遲到)

  返到去.頭2堂都幾精神既.聽下書甘.

  之後果堂.昏迷左.....

  連分組去上堂.都唔知.系課室.

  連續訓3堂. 正.!

   跟住lunch. 叫人幫我出去買飯食

   跟住照舊同丫良系到吹水-.-

   4點放學lu..  唔駛留堂.好野!

   bc我交齊功課.無遲到!

   之後就返屋企喇* 姥弓系巴士等我.

         -the. end-

      

      丫草..病了*   希望你快d好返啦

    

     紅色果個我既*

我同姥弓影既貼紙相,

 又肥左喇*  唔得.要減喇.唔會講下就算.

 加油加油!!!我1定得既...

 

!  睇完cmcm 要留底喔 .如果唔系會生籽無屎忽的XD"

刊登時間:2007-10-24 08:32 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天



2007-10-22

希望你會珍惜我比既最後1次機會*

po返之前返鄉下既相

我同鄉下既表弟&表妹

我爺爺種既菜^^

    睇完留返個cm先走...

刊登時間:2007-10-22 06:42 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天



2007-10-17

現在是0晨.22分

to.泉

      我要你既承諾. 系因為我真系好想快d見到你.

      我唔系逼你要應成我d咩. 我地之間真系太多問題喇.

       唔想再同你呃交. 你做錯左甘多事. 你1d悔意都無

       每次靖系識大大聲聲系度解釋.永遠都唔會有1點點悔意

       你亦都唔會諗我感受.呢2晚我1個人.你唔會泥關心我. 打個電話泥.

        靖系識問我系邊.仲有講你金日有幾開心既野.

        金晚你鬧我. 唔聽我電話.收我線.無講對唔住.

         對你真系好心淡丫. 你做錯左野.就好似你岩晒甘.

         表面上我地好似好幸福.但系私底下.有好多問題出現

          呢1刻.我唔想再比機會你喇.

          

                         "金晚.我有幾痛苦.1個人流左幾多眼淚.你都唔會知"

                           我個心真系好難受..   我第1次打日記打到甘唔開心丫.

            好想有個人泥陪我.開解我.但系偏偏得我1個.

             

                               認錯真的甘難ma?  或是你由頭到尾都覺得無錯丫*

    

                 好多謝你比左個甘難忘既夜晚我. 鍾開泉!我永遠都會記得 

                         你唔了解我.你無盡到男朋友既責任.你唔會關心我. 你唔再聽我話.

                          你無令到我開心. 你變了..  人會變.正常!但系你變壞了.

   我們不能幸福的走下去了.  可惜ma???

 

  

 

刊登時間:2007-10-17 12:56 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 



lovetobe604
暱稱: *朱豬﹏"
性別: 女
國家: 香港
令靚
 
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客