2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天



2007-12-27

 金日..突然睇返我之前d相..!

     哈哈..好多*v*    po左少部份出泥...

發現自己有"自拍症"      咩>3<

 

 

N年前的我,,!    很kai ma? *v*

刊登時間:2007-12-27 03:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天



2007-12-25

 !聖誕節快樂!

刊登時間:2007-12-25 10:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天



2007-12-24

"平安夜快樂"

刊登時間:2007-12-24 03:59 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天



2007-12-22

         就到聖誕節lu..

             要返工"   放得果1日假!  

     

   

 

        

刊登時間:2007-12-22 04:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天



想..

    

我同南瓜....第1次合照>3<"

HAPI*

同緊距姥弓籽密密針..  無聊1影

影到見唔到個靚樣-.-"  太光na*

    [[ 朋友不要多...   知心1個夠多了*

        p.s 南瓜.祝你同龍籽永遠永遠........

 

刊登時間:2007-12-16 11:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天



2007-12-14

  幾日沒有打了,,,,

  唔系因為我懶.   而家又要返工na.

 無乜時間掂電腦*

 ^^...    而家無乜回cm.

事因.太少人留了..   所以無回到

 thz-->留cm比我既朋友籽

 

 

   留位..po相......

刊登時間:2007-12-14 06:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天



2007-12-07

     金日行左成日元朗.腳軟><"

          p.s:  

                sorry牙良*  你金日生日.我無去.

                      祝你生日大大大快樂. 同你條女永遠永遠...

     

      預祝我工作順利吧

 

po返琴日同老弓去食m記d相

姥弓唔中2食m記.so睇住我食.  有點怪-0-"

好味...*v*

食完喇-.-

 

刊登時間:2007-12-07 05:09 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天



愛了你10個月

     金日..放12點半..

   超開心.哈哈..上堂*玩到癲晒.同小yu

 之後最後2堂同丫筠系廁所傾計

 

  p.s.金日系12月6號.同姥弓1齊左10個月..

 

po相:

戲劇堂.同小YU狂影.  笑到肚痛

小YU個面具.好嚇人咯

個頭..型爆!

-完-

刊登時間:2007-12-06 05:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天



2007-12-03

    星期1*

        琴日同老弓去香港1日遊甘"坐車坐到死..

   周圍去..   跟住夜晚買送上南瓜屋企. 食飯>v<

   等到10點到就走喇*

      today.....

      返學.      悶死了*

   無野打..  po相吧!

2張近照..  肥嘟嘟>3<"

2個傻hi^^"xd

       

刊登時間:2007-12-03 05:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 

2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天



2007-12-02

 星期6*

     10點幾起左身..  跟住同老弓去左穩南瓜!

        上到南瓜屋企.  距要去見工(文員)

    哈哈..  甘我同老弓&番茄去行街街.  穩埋丫良同距條女&丫筠

        行左1陣籽.丫良同距條女去左睇戲.

    跟住南瓜見完返泥.就上左距屋企.'

   番茄整老水雞翼比我地食丫.  好味..  超正!

   到左8:00 落去買酒上泥飲.  哈哈..

      跟住同番茄猜.. 距系甘輸!  飲左2.3罐.距開始唔掂喇

 事因距唔系成日飲酒!  呵呵/.了.. 嘔左2次

 跟住玩到11點.老弓話要走..  真掃興.!

      返到屋企12點了.   洗完白白.即刻昏迷左><"

行左成日真系好累丫*

   - 完 -

  飲到塊面好似化左個濃妝甘>v<

我同baby..  番茄>3<

刊登時間:2007-12-02 12:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

 



lovetobe604
暱稱: *朱豬﹏"
性別: 女
國家: 香港
令靚
 
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客