loveu52014
暱稱: 桔仔"]
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2009-12-07
2009-11-20
回想起當初;我是那麼的...
2008-06-22
不能見到她的日子////...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 4 月 13 日  星期日

比賽天  

今天好開心唷

不過又好痛

今日一起身

點知元來手提時間唔岩

立即跑左出去

撞到神主台

身手又流血

X田X

叫老豆車我去古洞=3=

足球比賽輸左-八-

BMKC=0:1=康樂

無奈

本來又係應該打和嫁嗎

氣傻左X/

踢元之後發覺隻腳起2戈水卜\

好慘呀

之後老豆又車我,洪洪,肥偉跟177去上水食野

食左$30

一見到欣

@#$%&@#$%

被佢踢爆左2粒水卜呀

痛地死咁制=.=

177仲要幫欣

踢多我2腳

@#$%@#$%

之後同欣,欣S老公

我跟老婆

[洪洪,肥偉走左^田^]

本來話去沙頭

點知177裸唔到証

=3=

所以欣跟177去左沙田

我同老婆去左沙頭

坐車坐左好耐

被PL查車戈時

只有我地2戈

係上陳

戈PL問我地住邊

老婆話:『滿記劉上之後唔記得左』

仲問我地咩關係

我地係話表兄妹XD

PL洛車之前仲問我地有無昆佢

XDXDXDXD

笑死我

之後係沙頭食野

D野好味之平

又上左嘉穎屋企

超吊的

之後玩左一陣就番香港啦

係車食野

20分鐘之後番到帝庭軒

老婆陪我番到們口到就走左嚕

不想她走唷=X=

元啦=]

                                                                                 在我心目中,你永是我最愛的老婆=]

發表時間:2008-04-13 10:01 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 11 日  星期五

2008-04-11 愉快  

今天悶悶的又是

天天都是咁

快要死了=.=

電腦38分

上堂野唔講啦

放學老婆上了我家

嘉欣跟嘉麗在外面玩電腦

我跟老婆

恩弟.恩弟S老婆

在老母玩

嘻嘻

很正唷=3=

係咁先88

發表時間:2008-04-11 10:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 10 日  星期四

4月10=3  

今天悶悶的一樣=3=

上英文

又係係地黑眼訓

日日係你咁=/=

第一戈小息唔見老婆

所以又係悶悶的

第二戈小息

睇下老婆

不過老婆好衰的

打我傷口

超痛=八=

元左小息

又被情情打中

痛到pk

=.=

IH堂被戈條咁嫁意粉

搞到我被呀SIR話=.=

放學

創路

好無聊

不過有野食

嘻嘻=P

元左送老婆上車

之後就走

                       謝謝你的面

                       食了也心甜

 

發表時間:2008-04-10 10:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 7 日  星期一

3月7  

今天悶悶的

開始會簡化日記

因為一派無打

唔係好習慣

英文都應該肥嫁啦

英文堂

無被卵巢捉

上咩堂都係到sleep

zZzZ...........

放學被人捉

之後上左去找老婆們跟FD

她說不一齊放

於是我便先走

係屋企食左D野

見到嘉麗,嘉穎,老婆

點知一洛到去嘉麗,嘉穎上左車走左

只有我跟老婆

不9又走左

=3=

多謝收睇

下一回再見

發表時間:2008-04-07 10:02 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 3 日  星期四

4月3好累的一天/3\  

今天悶悶的

中文肥左佬

=3=

都唔知點死

IH肥梗

完蛋了

只好去想想老婆

開心一下吧

-v-

今天嘉琪

被人打左幾野咁啦

不過都無咩野

上堂係咁黑眼訓

吹脹

大部分時間

隻眼想打都打唔開

*3*

上課時間不多說

放左學

老婆跟fd們

又上了來

玩得很開心那

又有影到相

嘻嘻=]

今日係咁

因為累了不想打下去

明天見啦fd門

                                                                              看見她愈來愈令女

                                                                                 不知怎樣想她才是對

                                                                               by木土口木土口=3=

發表時間:2008-04-03 11:30 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]