|
|
2008 年 4 月 13 日 星期日
| 比賽天 |
|
今天好開心唷
不過又好痛
今日一起身
點知元來手提時間唔岩
立即跑左出去
撞到神主台
身手又流血
X田X
叫老豆車我去古洞=3=
足球比賽輸左-八-
BMKC=0:1=康樂
無奈
本來又係應該打和嫁嗎
氣傻左X/
踢元之後發覺隻腳起2戈水卜\
好慘呀
之後老豆又車我,洪洪,肥偉跟177去上水食野
食左$30
一見到欣
@#$%&@#$%
被佢踢爆左2粒水卜呀
痛地死咁制=.=
177仲要幫欣
踢多我2腳
@#$%@#$%
之後同欣,欣S老公
我跟老婆
[洪洪,肥偉走左^田^]
本來話去沙頭
點知177裸唔到証
=3=
所以欣跟177去左沙田
我同老婆去左沙頭
坐車坐左好耐
被PL查車戈時
只有我地2戈
係上陳
戈PL問我地住邊
老婆話:『滿記劉上之後唔記得左』
仲問我地咩關係
我地係話表兄妹XD
PL洛車之前仲問我地有無昆佢
XDXDXDXD
笑死我
之後係沙頭食野
D野好味之平
又上左嘉穎屋企
超吊的
之後玩左一陣就番香港啦
係車食野
20分鐘之後番到帝庭軒
老婆陪我番到們口到就走左嚕
不想她走唷=X=
元啦=]
在我心目中,你永是我最愛的老婆=]
|
| 發表時間:2008-04-13 10:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 11 日 星期五
2008-04-11  |
|
今天悶悶的又是
天天都是咁
快要死了=.=
電腦38分
上堂野唔講啦
放學老婆上了我家
嘉欣跟嘉麗在外面玩電腦
我跟老婆
恩弟.恩弟S老婆
在老母玩
嘻嘻
很正唷=3=
係咁先88 |
| 發表時間:2008-04-11 10:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 10 日 星期四
| 4月10=3 |
|
今天悶悶的一樣=3=
上英文
又係係地黑眼訓
日日係你咁=/=
第一戈小息唔見老婆
所以又係悶悶的
第二戈小息
睇下老婆
不過老婆好衰的
打我傷口
超痛=八=
元左小息
又被情情打中
痛到pk
=.=
IH堂被戈條咁嫁意粉
搞到我被呀SIR話=.=
放學
創路
好無聊
不過有野食
嘻嘻=P
元左送老婆上車
之後就走
謝謝你的面
食了也心甜
|
| 發表時間:2008-04-10 10:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 7 日 星期一
| 3月7 |
|
今天悶悶的
開始會簡化日記
因為一派無打
唔係好習慣
英文都應該肥嫁啦
英文堂
無被卵巢捉
上咩堂都係到sleep
zZzZ...........
放學被人捉
之後上左去找老婆們跟FD
她說不一齊放
於是我便先走
係屋企食左D野
見到嘉麗,嘉穎,老婆
點知一洛到去嘉麗,嘉穎上左車走左
只有我跟老婆
不9又走左
=3=
多謝收睇
下一回再見 |
| 發表時間:2008-04-07 10:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 3 日 星期四
| 4月3好累的一天/3\ |
|
今天悶悶的
中文肥左佬
=3=
都唔知點死
IH肥梗
完蛋了
只好去想想老婆
開心一下吧
-v-
今天嘉琪
被人打左幾野咁啦
不過都無咩野
上堂係咁黑眼訓
吹脹
大部分時間
隻眼想打都打唔開
*3*
上課時間不多說
放左學
老婆跟fd們
又上了來
玩得很開心那
又有影到相
嘻嘻=]
今日係咁
因為累了不想打下去
明天見啦fd門
看見她愈來愈令女
不知怎樣想她才是對
by木土口木土口=3= |
| 發表時間:2008-04-03 11:30 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|