|
|
2008 年 4 月 2 日 星期三
4月2  |
|
今天有開心
有悶的
因為作天有事發生
所以上室係咁黑眼順=3=
今天考中文
唔識唷>3<
不過都超努力咁做唒佢
嘉琪無番
所以今日好自由
嘻嘻
上MATH有人監唐
所以超悶
放左學
我’S老婆
恩’S老婆
跟嘉欣
跟嘉麗
上左我屋企
超好玩那
我跟老婆XXXX
恩跟老婆都XXXX
我仲影左D相咁啦
〔不過得一張〕
=3=
嘉欣,麗係到睇達文西
佢地都傻傻地既
戈戈人係李力持...
佢地係到話笑話
搞到我同我老婆DXXXX
一忽忽咁
傻氣呀!
今日係咁啦=V=
老婆不是用來出氣的”
是用來愛錫的
|
| 發表時間:2008-04-02 10:40 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 1 日 星期二
禺人字=.=4月1  |
|
今天沒有什麼
大事
發生
所以超悶的
不過
今日禺人字
一定有被人玩嫁啦
不過得一戈人玩我
戈戈米係我老婆囉
佢話我無拉褲連波=3=
我好似傻左咁睇下係唔係真
................
之後我米話佢玩野囉
佢米話衰得過你信
我米話你係我老婆
我先信你炸
=.=
真係被離戈老婆吹脹呀
放左學
見到呀媽又同老豆嘈
唉
=3=
係咁先啦 |
| 發表時間:2008-04-01 08:55 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 31 日 星期一
3月31開測了=[  |
|
今日
開始要統測那']
最慘
成身都係傷
慘爆xd
頭又有
手又有
邊到都有
好痛那=[
最衰條死人頭
裸把梳係咁[讀]我
on99
仲打左我2拳
慘慘的
-3-
但見佢係女仔
算囉'
今天math'
還算可以
放了學上了自收室=3=
之後上左我屋企
因為恩弟周街發老皮
被d呀伯話
...........
上左離洗左戈面就走左
不過都好開心
^v^
|
| 發表時間:2008-03-31 10:43 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 30 日 星期日
3月30,離死期仲有一日;(  |
|
今天好開心唷
因為今曰上左老婆屋企
玩玩
做功課
超正唷
本是11點幾就去既
點知呀媽叉唔多
12點幾先整野食
煩>/<
去到都叉唔多1點幾
去到又做左一陣功課
之後係地玩下
又食下咁
恩弟就係到玩電腦
我同老婆就你方到
X><XY
嘻嘻']
話到4點半番
點知變左6點幾先番
嘻嘻=]
老婆我超愛你唷
"元" |
| 發表時間:2008-03-30 09:49 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 29 日 星期六
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 發表時間:2008-03-29 10:52 PM |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|