今日去日營,5點幾就起左身。 去到果到,玩英文既遊戲(悶)。玩完就食飯(難食到嘔)。
去到果到,玩英文既遊戲(悶)。玩完就食飯(難食到嘔)。
自由活動啦,去唱K,不過得兩支咪but個間係大房-0-“。
唱完K就去玩水上單車,等左勁”內”。玩完踏單車。走
個時遲到… 去7仔個時見到佢地
去7仔個時見到佢地
http://www.rthk.org.hk/elearning/gogokorea/index.htm<<上去睇睇丫