好黑呀!!!!!!
今日勁黑仔囉…番學差D遲到,一放個書包落地下,書包帶斷左,型爆!!!! 咁都算喇
放學,我同佐佐一齊落到操場,佐佐發現個銀包唔見左,我陪佢去321睇下有冇,點知冇,上 1C 睇, “所”左門(一一川)。
又落番去搵校工,佢話6點20分先上去開門,咁我同佐佐就上去 1C 等,無奈…30分個校工都未泥, 又落番去搵佢
,唔見人,又上番 1C, 佢係到…仲罵我地咁遲上去,o咀…
跟住,我去鋪頭叫媽媽幫我整番個書包…