今日比大口Kam留堂,佢係咁罵我成日同佐佐一齊,又話我學曬佐佐D衰野。,仲話我科科成績都咁差, 2A,2B冇我份,我好驚喎!!! 有冇病丫你,咁快泥更年期啦??!!!!!!
你罵咪罵囉,唔洗一路罵一路噴口水丫!!!!!!