老豆同老媽子返左泥香港啦!!佢地話太貴冇買到袋T^T...
不過,買左勁多零食,買左千幾蚊(有相為証)

實肥死
好大隻蟹~要成$800港紙痴痴地一一川
午餐食嫁!!!!!XDD
阿媽差D整斷隻腳二o二

我覺得個盒好正
日本迷你牙"go"
巧巧味o既牛奶朱古力
**************************************************************************************
好開心呀∼我個日記本子終於有100人瀏覽過啦!!!
希望大家繼續支持∼上多d,推介俾好友上下啦!




