今日本來好開心,因為第一次踏單車就識!!!!
原本,今日踏完單車就去冒險樂園換禮物...
點知個條大話精(唔講名)講過唔算數
又話陪我去冒險樂園
正一春夏秋冬!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
聽日要番學啦
都唔知點算
因為果個禮物好重要
好嬲果兩條粉腸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
嘩~今日冇啦啦聽{我真的哭過}聽到眼濕濕....
好好聽丫!!




