今日11點幾就帶我細佬番學 之後就行街 好黑囉... 番屋企果陣 見個3個小學同學 有一個仲問我 我識唔識佢 佢班fd係咁睇住我 好鬼黑丫......
兩點幾... 倪倪同條粉腸打泥 條粉腸一打泥就爆粗 佢話打泥係想串我囉 無奈...... 跟住 本來想同倪倪去睇戲 佢又話佢媽媽唔比 個個都死曬......
自己係屋企上網......
好似孤獨老人。。。。。。