本來諗住去睇佢地踼足球 不過佢地全部除曬3 (流鼻血........) 所以我同倪倪冇入去
返到屋企途中....... 見到小學我睇果班其中一個人 (因為我係perfect)
佢因佢媽媽一齊返屋企 佢唔識得我 不過佢媽媽仲識得
其實個果小朋友好可憐 因為佢一出世就有好多唔可以醫既病 不過佢好聰明 科科唔係100就90
可憐........