妖~係咁比余翰文大佬屈我話我成日系佢後面講佢壞話
痴線嫁!!!!!!!係咁話我好心有病睇獸醫啦!
又唔講我聽我講過佢D麥壞話
仲話要告我
我好驚呀!!!!
告呀!!!!!
明明我冇講過
又話有
大佬~我幾時得罪過你呀
正粉腸
我發誓我韓依樺冇成日係余翰文先生背後講佢壞話!!!!!!!!!!