lovevicky
暱稱: ●`**..KIKI*..]]
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天
●..."支力..不過好玩*//...]]

今朝1起身...訓泥頸...哇...痛到我嗌救命!!!超辛苦...條頸唔可以另去左邊!!!痛死了...!

朝早daddy煮早餐...特別好味>3<"

跟住既時間就係無聊...無聊...!!!

有奇蹟出現既係...海媚竟然8點幾就起左身啦...!!!*哈哈..緊係啦...人地個心有野頂住呀媽...!!!

食完lunch...老豆要我洗碗...好唔願意...!!!><"

海媚上左黎...我地又傾返個d野啦...好快就搞掂左啦!!!嘻嘻^^"有我係度緊係唔同d啦...哈哈*

我都開心...海媚有一個心怡既結果...>3<"

呢個8婆竟然昆我話幫我鬆骨...點知一野另我條頸!!!痛到我大聲嗌出黎!!!!!!!=0="

跟住呀魚join埋我地...一齊去頌富搵人...一齊上天澤天台...好晒呀...><"

坐左陣...佢地係度打乒乓波...好好笑...!!!

又去左籃球場個邊坐...食左唔少2手煙!!! 不過冇計啦...!!!

後來有戲睇...有個呀伯on9...係度打網球...比d石q叫佢走..佢唔肯...仲要勁鬧人...話d仔食白粉!!!有病!!!

超多石q上左黎...屯門dee后*...哈^^最後個呀伯走左...d差佬先黎到...仲話有記者....=="


d差佬冇查身份證...^^"

之後又坐左好耐...傾吓計咁...跟住我同海媚...呀魚返屋企...帶埋細妹去海媚屋企食飯...^^"

之後返左屋企打日記...海媚又上返黎啦...訓左陣...就一齊落去搵佢地....!!!

哈哈...睇佢地玩...超好笑...!!!^^"

then...有人打黎叫我地去泳池....xxx比人聊...佢條仔嘈!!!去到...搞掂左!!*

返天頌...坐露天廣場...玩玩玩...到12點幾...有差佬黎...查身份證...我冇=0="

後來搞左勁耐...冇野...走得!!!

呀妹係海媚屋企-0-"海媚又話唔黎我home...就同妹返home囉!!!

ps.今日好支力...不過幾好玩既....!>3<"

刊登時間︰2006-04-30 08:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天
●..."介意你講既個1句說話*//...]]

好早就醒左...訓唔返...呢排都係咁...><"

送左細佬返學之後...煮左個公仔面自己食...!

無無聊聊又一朝啦...接埋細佬放學....!

煮粉比佢地兩條友食...我覺得唔好食...佢地又話好好味=="

我竟然乖女到幫呀媽拖地^0^"

睇惡魔在身邊...good*>3<"

小丸子去左同fd過生日...海媚去左天恆...得返我1個!!!

係樓下撞到芳芳*...佢陪左我一陣就走左啦...!

唸住係波台等海媚返黎啦...悶到嘔電!!

原來呀權唔知我細過佢...哈哈^^"以為我f.4...點解個個都咁以為嫁...haha..!

比人叫左做王老太...乜我咁老咩!!! 做咩個個都話我係xx女朋友!連佢自己都咁講!

我由個1刻開始先知...*我介意你講既個1句說話*乜咁樣好好玩咩...i hate it!!!

人地講我都算...連你自己都咁講...乜我好好玩咩...我可以點!!!


同佢地吹吓水...鋤吓dee咁...6點幾就返歸啦...!

night...海媚黎左我home...我地傾左好耐....又傾左好多野...!!!

海媚:你自己要唸清楚呀...唔好比自己後悔呀!!>3<"我會支持你嫁!!只要你有咩都同我講!!!

而我自己...都係度不停問自己同一個問題!!!我係咪鍾意左xx...而佢................................................?!

*真係介意你講既個1句說話*

刊登時間︰2006-04-30 08:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天
●..."朗社!*//...]]

今朝落好大雨呀!!!^^"幾舒服...*

頂...課室唔開冷氣...熱到嘔!!!><"

冇野做...同芳芳行左出去吹風...^^"米米...茄茄...join我地...>3<"
出前一丁*有美味有歡笑*嘻!

米米跳蛇舞*好勁呀...笑死我地...! 茄茄幫36d*改左個名"大彈波"哈哈!!茄茄好淫賤呀!

哇!無啦啦見到隻落湯雞...爆樣衰呀!懶係野咁,,!-0-扮水鬼嚇人咩佢* 我唔驚你啵!

傾到打鐘...返班房...*沒毛的小雞雞*進化成*雞雞彈珠人*笑死我地! !!哈哈!
黃小雞有發射裝置!!!大家要小心*

第1堂中文...哇!悶到我呀媽都認得!!超想訓...zzz"小蜜蜂啤住晒><"

hist...王慶豪講野好搞笑...^0^  math堂又計續玩!!!*

我真係好想攞野插盲芳芳格離個條仆街*成日望望望!又唔知自己樣衰...!我將對眼有咁大睜咁大黎勁怒啤佢* 哈!

見到melody比so sir鬧...堂堂都係咁...好心涼添..."呢d 8婆*抵鬧!!!

recess...米米佢地幾個都過黎8埋1份...見到mlody仔友比人罰...好開心!!!*哈!^^"

2堂英文...好慘...對住miss莫...川川唔係度...欣欣又唔講野...悶死*好多功課呀...><"

lunch...條仆街張雪倩又扣我分喔...頂佢個肺!!!次次都係佢...睇見佢就飽!!!

幾好呀今日...d 8婆唔洗我派飯...!條仆街melody...講人又要比人聽到...又唔知自己把聲雞拿*咁大!!好黑我曾呀!!!

食完...同芳芳落canteen買野飲...!!!
等死高b*等左我n年!!想kill左佢!!!* 去toilet去成個鐘...-0-便秘咩!!!=="

去到劇院...爆多人!!!...入場...我地坐山頂*畏高既我驚到嗌晒救命咁.. 不過冇冇救到我*><"腳仔軟!!

魚旦同素素姐做司儀?!-0-"好o嘴!!

朗社同學社係做得最好嫁!!*>3<"估唔到朗社攞到3個獎咁多啵*好開心呀!^^"學社先得1個!中社1個都冇-0-"

睇完...同紫盈...芳芳一齊去yuen long plaza行吓咁...^^"扮豪*哈!

見到心心同個兩條友...唉...心心真係......><"

等左n年先有busssss*

night...msn...我同名揚副眼鏡個款超似呀!黑白配*哈!^^"

食飯...無啦啦家變....hate*

ps.紫盈...要記住呀...冇左佢地姐...唔代表冇人理你嫁!!!因為仲有我呀*

刊登時間︰2006-04-28 07:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天
●`**..//你想點呀...大小姐!*..]]

朝早係樓下等左n年芳芳都未黎...!!!自己上左車...打比芳芳...冇人聽=="等到42分就走左啦*

返到去...紫盈陪我上locker*芳芳終於返到啦!!!用左30蚊搭的士=="哈*

見到心心啦...佢話嬲左佢...有人吃醋...*聽到好嬲...!!

同米米...茄茄...芳芳...紫盈佢地傾計啦...原來我地都曾緊同一個人!!!
扮野...賤格既人!!!"

唔明點解...你要咁mind我...真係好難受...*唔通你真係想心心為左你...同我絕交呀!我同你講"絕對冇可能*

當初係你自己口口聲聲話鍾意心心...而家又咁樣對佢...!!!係日記度咁鬧我...我以為你會好好*

點知...你比我衰1000000倍*呀!!!你有咩資格話我呀...你乜水呀...論友情..我同心心既永遠比你深!!!

你咩身份...點解要人受你d大小姐脾氣*爆唔据你!!

話心心唔尊重你...難道你又有尊重佢嗎?*成日試佢...唔理佢...比脾氣佢受...咁叫愛佢?有冇理過心心感受..?!

醋*很好吃嗎?!*我同佢傾計你當然管唔著...唔好以為你自己係邊q個!!

你每1次嬲左心心...我就會覺得我自己好似做左罪人咁...好內疚!!!但係我自問...冇做對唔住你既事!!!!

只不過我係覺得心心對你付出既愛同時間都好唔值得囉!*真係覺得心心好可憐*


打鐘...早會...*超熱...><"miss 伍教我地做運動*哈...好搞野!

等左10世終於早會完...!第1堂math...個低b*so sir 唔去格離個間教真係浪費晒!!!=="

英文堂...睇書書*feel到有人勁望我...=="芳芳格離個條仆街!!!

recess...同心心講
"我都係鍾意以前個個心心多d"而家既佢好唔自然...好辛苦...連笑容都好假...以前既佢開朗好多*

兩堂中文堂...第1堂悶到嘔...第2堂miss 容容容...終於似返隻小蜜蜂*講野好好笑*又扮豬..又話xx川係duck*哈哈!!

lunch...同心心傾左陣...
好感動既係佢竟然掉返轉同我講"唔好咁啦!!*覺得心心雖然玩既時候仲係好白癡...但係...佢成熟左*

同芳芳坐...都係傾返個d野...*食完...落canteen...野飲買晒...頂...!><"飲水!!

返上去班房...哈哈...開戰!!!

死高B*張台比我寫到花晒!!!好痛快呀!!!哈哈!!佢仲要慢慢咁搵佢個隻
小擦交*笑死我!!!我邊寫佢邊擦!!笑到我肚痛!!!

之後...同支擦唔到既sign pen寫"大波欣"再加多面個性感圖形上去 !!!fit到漏!!!之後我地一齊勁擦勁擦!!!^^"

終於整返乾淨啦...哈哈!!!不過張台變左黑色!!!咁咪仲好...襯埋主席...嘻嘻!!!

music堂...冇帶金耳仔...成堂罰企...支力死我><"!!!d video 好好睇*

va堂...係課室上...兩堂都勁係度玩!!!芳芳格離仆街成勁望我...==" 無奈死...超黑人曾!!!

冇人聽個隻朱講野...佢自己係度自言自語!!!我同欣欣..川川係度玩!!!^^"畫花埋joe joe塊面同條褲...sorry"呀..我冇心嫁!!!

放學...同芳芳走...*

msn...同死高b*...芳芳* 3人會議!!!哈哈...我做左畢加素...畫畫勁靚>3<"

刊登時間︰2006-04-27 05:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天
●`**..//^^..]]

好早就食左支雪條^^"芳芳飲左盒朱奶...肚痛呀..哈^^落雨....!!!

返到去...同紫盈個d傾吓計...thx~心心包餅餅!!

我個位變左維園=="成班呀伯係度玩象棋...好過份呀!!!

geog派卷...80分!!!^^"

英文堂...份卷變返做87分!!!好開心呀!!!

maths堂...條仆街so又無啦啦發脾氣...妖...收皮啦...乜料呀!!樣衰!

我成堂都係度同joe joe..jeff 玩!!^^"好開心!joe joe話yuki似男人...笑死我!!!

lunch...又係我嗌人出黎攞飯...^^"同芳芳坐...傾計計...!!

格離個4條8婆嘈到仆街...真係黑人曾...正癲婆!!!成班都靜...得佢地嘈到嘔!!!

個pefat又好人啵...望住佢地又唔話佢地..!!!

食完...同欣欣...芳芳...紫盈去canteen...傾計計...睇紫盈d相相!!!

趙祟志比左張8達通我地睇..上面個張相係個"靚仔"-0-*哈哈哈...個頭好爆笑!!!

1c 班女玩狐狸先生幾多點*"我同芳芳...紫盈個d係出面睇...好好笑..個個"狀"埋牆-0-"攞張報紙遮住重要部位啵..哈哈*

小蜜蜂話聽日派pth卷...好期待!!!

hist...王慶豪又勁串我地啵!!!吹咩!!!我地班1a係咁嫁啦...唔据呀...你咪唔好教囉笨!!!

派卷個時同我講"終於都似樣d啦!!"咩意思喔...我不嬲都咁似樣嫁啦...!!!

不過真係好開心...hist 88分!!!>3<"

中史...william教我落簾...超好笑...!!! joe joe塊放大鏡(玻璃)係個窗度跌左落停車場..-0-"哈哈!

放學...其實琴晚同自己講一定要去練波!!! 但係今日都係好唔想去練...唉...冇計啦...!!想同芳芳一齊返home*

同紫盈...欣欣芳芳走...超極速!!!^^" jeff 去執返塊放大鏡*冇碎到-0-*勁!!!

本身唸住去搭輕鐵...點知無啦啦有架269d*

芳芳嗌"269d*呀!!!"哈...我地3個成個白癡婆咁跑過去bus*站...哈哈^^

同王晟一架* 好空呀架車...平時好多人嫁...今日成架車差唔多我地霸晒!!!

又去食雪條...今朝食過好好味...好回味!!>3<"去埋接細佬放學*

刊登時間︰2006-04-26 05:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]