今日""
12點同彤彤出左去""
咁我地去左仙跡岩食野""
之後去左煲煙""
咁之後去左唱k""
哈哈""
又唱"不得不愛了""
又好似上次咁""
咁之後小肥and小琳黎了""
唱到4點幾""
咁同彤彤落左去搵豪仔""
之後豪仔返左公司了""
咁係到坐囉""
牙肥話見到包包""
走牙""
咁岩我扭親""
又要跑""
痛死了""
哈哈""
彤彤即打電話""
咁之後上左平台坐"""
manyee同琪琪黎左""
之後包包拜完山'""
都黎左""
6點幾""
我""包包""彤彤""走了""
返屋企""
隻腳好痛囉""
送左包包返屋企""
之後同彤彤搭地鐵""
送到佢去觀塘""
咁我就搭小巴返屋企""
之後打比牙妹睇下佢係邊""
咁佢黎搵我""
就一齊返屋企了""
返到屋企""
點知比人叫出返去囉""
o 咀""
咁同牙妹去左煲煙""
有屋企都冇得返牙""
><"
咁her左差唔多一個鐘先返""
隻腳又痛wo""
腫左牙"""
我是否太過失敗!?
每段戀情都是這樣"""
愛情是甜蜜定痛苦!?
|