今日10點就出左去啦"""
我地去左睇戲""
睇"妄想""
有包包""我""小琳""牙肥""manyee""彤彤""
都ok好睇"""
我覺得""
睇完""
我地去左平台her""
煲煙""
咁去左食野""
跟住就去左行街街""
買衫衫""
嘻""
唔買衫點對得住自己呢!?
包包又買左衫衫""
我地8點去左唱k""
4個人唱""
哈哈""
so happy""
我""包包""彤彤唱不得不愛""
唱到好興奮""
哈哈""
癲了。
我地4個唱左$564蚊""
我地係咁出去拎野食""
食唔晒tim""
咁11點""
佢地放工啦""
之後同左佢地去打機""
玩左陣""
又去左煲煙""
1點左右""
彤彤and manyee走了""
得返我地""
去左食野""
咁食完"
又唔知去邊her""
就去左飲酒啦""
唔知點解""
今次飲左一支就咁""
><""
我地係到玩""
咁4點到""
送左包包返屋企""
咁我都走了。
真係好累""
食左藥。
p.s 女仔永遠總是喜歡被人錫"""
你會錫我嗎!?
|