今日番去小學.....
勾起好多回憶.......
好開心呀~
又可以不停咁係到跑~
見到miss yiu.....
感覺唔同晒~
以前會好驚....
而家都冇咩野多驚~
唔知去到中學......又會唔會見到好似大家ge人呢??
期待9月1號~~
但係我覺著住件中學校服入小學好好笑~~
好奇怪........
唔知會點呢......
by芷令~