第一次打qooza,就係一件好o 咀o既事...............................
停課......
so sad。。。。。。
人地溫左好耐mathsla。。。。。
搞錯ar。。。。。。
十一點幾先講。。。。。。
無奈
X100 000 000...
勁嬲
by 芷令