今日朝早同阿媽,家姐(x2)
去左食傳說中好搞滑o既……..
~~大快活滑蛋~~(早餐)………… 到幾滑ge ~~
到幾滑ge ~~
ok wor……. 之後去左行街~~
之後去左行街~~
本來想買人字施…….
不過買左隻平底鞋……….
阿媽叫~~
都幾靚ge ……..
你地覺得點?!比D意見la…….
By 芷令