好開心啊!!!今日派左成績表!!~
(PE拎A啊~)
Paggie既隔離&後面都係拎b炸~哦呵呵~~
晏晝有家長講座~~
之後就同AMY姐,伍曉加佢地既阿媽一齊食麥當勞~~~
AMY姐獻唱泰文版既朦面超人主題曲~~
今日真係好開心~~
唔講咁多啦~~
BY 超HAPPY芷令