冇曬feel打blog,好想有人同我傾下,不過我上佢地就落,我落佢地就上,玩野,有好多好嚴重的心理問題......
唔想打lu,唔知點解.有時間打戈時冇野打,冇時間打戈時就想打,係咪玩野先?
俗語有話(你想人點對你,你要自點對人地),e句話我日日都記係心入面,不過,我有d質疑e句話係咪真ga,慳d啦,你番屋企啦長眠啦