| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 11 月 9 日 星期一  |
補打!!!  |
分類: 未分類 |
星期一左冇打到!!!!今日補打番!!!!
今日真係好累~ 一番到去就想zzzzzzzz!!!!
今日d堂超辛苦!!!!兩堂中文兩堂數學兩堂芙文同兩堂P.E
頭兩堂中文堂我以經頂唔著!!!終於都忍唔到zzzzzz左~~
訓訓下比miss叫佢次,佢叫完我之後我左係訓!!!!之後佢叫醒我叫我坐去前面~~~
之後數學都冇訓,好乖係到聽書,到左英文堂訓左陣,之後一個個出去比個miss屌!!!!!好想屌番佢~~~
到左p.E堂可以自由活動,我打左陣藍球,之後同左佢地玩數字球,起撚好玩!!!!
到左放學左係番去打機- - 悶悶悶!!!!
留CM比我!!!
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
2009年11月8日(星期日)  |
分類: 未分類 |
2009年11月8日(星期日)
番到泥沖左個令涼想訓!!!!但左訓唔著!!!!
之後呀爸叫我去剪頭髮!!!!剪左個7頭(唔見得人!!!我仲點迫女呀- -)
之後番到黎左係悶悶悶地玩電腦!!!! 玩緊場信長殺得好hi~~肥傑冇啦啦左打黎叫我落新網吧打機!!!!我都唔記得左約左佢去打機!!!!!
去打玩左場信長打街場!!!!!之後玩左陣勁舞同cso!!!!打左3個鐘我地去左彩明樓下果閻7仔食野~~~@@
之後就覺自覺反屋企!!!!! 反到黎左係好悶!!!!之後咪上左blog打日誌@@
睇完留cm!! thx朋友!!!!
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
補打!!!  |
分類: 未分類 |
補打番星期六!!!!
因為星期六個晚我去左人地屋企玩通頂 所以冇打到
今日係星期六!!!!!我左係訓到11點幾起身~~
一起身食完野左係玩下電腦!!!!
玩玩下有個電話係學校打黎
個書記話有個街外人係尚德汁到我個$包!!!!
我都唔知$包唔包左~好彩係比個好心人汁到!!!!!
以從叫左呀林同我出去尚德!!!
之後行左去張中左行番彩明!!!!
之後同左佢去食波仔之後自己番左屋企!!
到左5點幾6點呀林叫我去打波,佢話屎塔、呀符、龍哥同肥麟都去,之後咪去左打波,打到8點幾,去左入貨準備今晚通頂時食,買左好多野食!!!!
我番左去沖涼之後自己上左呀林屋企!!!!!
通頂真係超好玩囉~~~
到左3點幾我地幾兄弟係到講心事!!!!(我地講d咩係秘密)
到左星期日早上9點我地自己番屋企 !!!!! (之役果d我係星期日果到打) 要睇同留cm呀!!!!! 唔留者死~~~
|
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
今日都算OK啦  |
分類: 未分類 |
今日都算OK啦~~
今日考完試VERY VERY 開心啦!!!!!
今日考左通識同佛學,通識做左小小,佛學做得最小- -
放左學之後同肥傑.肥偉果D去左寶林網吧 打左3個鐘
之後我同肥傑行左去寶康公園坐等人
坐坐下有個唔知咩人行左過黎問我地講係到等人?係咪等人放學?讀咩學校?叫我地唔好係到坐 佢都ON99坐係邊關佢撚事咩!!!!屌佢老母!!!
之後行左去公園汁邊果到坐- -悶悶悶係到等!!!!
之後見到朱仔佢地去打波 都唔知點同佢講話我仲意佢- -
之後悶悶地同肥傑番彩明= =
之後就番左屋企~~~ |
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
天日係最後 一日考試啦 very very開心  |
分類: 未分類 |
前幾日因要溫書 無打到今日打番
今日考左數學同會計果d
數學唔知點做所以zzzzzz左
會計果d都ok啦 真係好悶~~悶悶悶!!!
有d咩做下???
天日菆後一日考試,心情非常開心!!!!!!
快d到天就好啦!!!!
天日放學同肥傑果d去寶林打機 |
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
今日日子悶悶悶!!!  |
分類: 未分類 |
今日日子悶悶悶!!!!
今日係星期五,係今個星期最後一日上課日,不過今日都係悶悶悶!!!
有d咩可以比我玩下- -
真係到考試啦- - 唔想溫書
不過今日個周會有「王喜」黎我地學校講佛學果d野 - -
唔寫啦好累0 0
天日再寫~~
加油努力!!!! 一定會有成功既一日~ |
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
今日有開心有唔開心~  |
分類: 未分類 |
今日有開心有唔開心!!!
開心既係最后果兩堂係藝發堂,今日有套笑片睇,真係好好笑.我地全班都睇到笑!!!
唔開心既係通識科個啊SIR知道我地快要考試,就比左張個多既抄書我地抄!!! 想抄死我咩?
好想D時間快D過!!!快D到下個再下個星期六啦!!!!到時咩都可以放鬆下!!!!
點解D時間是快是慢!!!! 好玩野下~
希望全班4D可以齊齊整整一齊三年~~~
4D班 加油呀!!!!!唔好比人睇唔起!!!!
|
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
今日好累  |
分類: 未分類 |
唉, 今日都唔知做咩 成日都好累
上左兩堂佛學悶到爆- - 都唔知個miss講d咩
下星期2考試啦
都唔知點好- - 唔通真係要留班? 之前都有d想留班_
現加都唔知留唔留好- -
不過都係努力左先算!!!
努力練習!!! 成為一個真真正正既b-boy
|
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
今日ok開心 但有d悶∼  |
分類: 未分類 |
今日有d開心都ok下 不過真係好悶
同我呀媽出街冇野好講- -
d話題同佢冇得講
之後去左田一(係沙田) d人多都死 好唔想行- -
跟住呀媽話買對白鞋比我番學用- -
買鞋係最開心!!!
最後一日放假 天日左要好辛苦番學-.-
好快到考試啦 我一d野都唔識 都唔知點考
所以今個星期要加油努力!!!!
比心機練習 我一定做得到 ^v^ |
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
今日都唔知咩料,起悶!!!!!  |
分類: 未分類 |
頂,今日都唔知係咩日子 悶死我啦
左冇野做
之後比老母叫左去拜山!!!
我起唔想去囉~
左悶左熱左遠左冇人陪!!!
我今日都係好想念你x1 day
|
|