♥...囍 ●• 曖 ♂° 丫 賢™
♥.】親愛的某人不要分享你對我既愛給別人
♥.】今生能擁有你是我的福氣
♥.】但只要我再努力,緣份便會很快來到我地既身邊
♥.】我黃小賢今生只愛你某人一個
lovewong30
暱稱: ♥...囍 ●• 曖 ♂° 丫 ™
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
補打!!!
2009年11月8日(星期日...
補打!!!
今日都算OK啦
天日係最後 一日考試啦...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


補打!!! 滿足 分類: 未分類

星期一左冇打到!!!!今日補打番!!!!

今日真係好累~  一番到去就想zzzzzzzz!!!!

今日d堂超辛苦!!!!兩堂中文兩堂數學兩堂芙文同兩堂P.E

頭兩堂中文堂我以經頂唔著!!!終於都忍唔到zzzzzz左~~

訓訓下比miss叫佢次,佢叫完我之後我左係訓!!!!之後佢叫醒我叫我坐去前面~~~

之後數學都冇訓,好乖係到聽書,到左英文堂訓左陣,之後一個個出去比個miss屌!!!!!好想屌番佢~~~

到左p.E堂可以自由活動,我打左陣藍球,之後同左佢地玩數字球,起撚好玩!!!!

到左放學左係番去打機-  -  悶悶悶!!!!

留CM比我!!!



2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


2009年11月8日(星期日) 滿足 分類: 未分類

2009年11月8日(星期日)

番到泥沖左個令涼想訓!!!!但左訓唔著!!!!

之後呀爸叫我去剪頭髮!!!!剪左個7頭(唔見得人!!!我仲點迫女呀- -)

之後番到黎左係悶悶悶地玩電腦!!!! 玩緊場信長殺得好hi~~肥傑冇啦啦左打黎叫我落新網吧打機!!!!我都唔記得左約左佢去打機!!!!!

去打玩左場信長打街場!!!!!之後玩左陣勁舞同cso!!!!打左3個鐘我地去左彩明樓下果閻7仔食野~~~@@

之後就覺自覺反屋企!!!!! 反到黎左係好悶!!!!之後咪上左blog打日誌@@

睇完留cm!! thx朋友!!!!

 



2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


補打!!! 開心 分類: 未分類

補打番星期六!!!!

因為星期六個晚我去左人地屋企玩通頂 所以冇打到

今日係星期六!!!!!我左係訓到11點幾起身~~

一起身食完野左係玩下電腦!!!!

玩玩下有個電話係學校打黎

個書記話有個街外人係尚德汁到我個$包!!!!

我都唔知$包唔包左~好彩係比個好心人汁到!!!!!

以從叫左呀林同我出去尚德!!!

之後行左去張中左行番彩明!!!!

之後同左佢去食波仔之後自己番左屋企!!

到左5點幾6點呀林叫我去打波,佢話屎塔、呀符、龍哥同肥麟都去,之後咪去左打波,打到8點幾,去左入貨準備今晚通頂時食,買左好多野食!!!!

我番左去沖涼之後自己上左呀林屋企!!!!!   

通頂真係超好玩囉~~~

到左3點幾我地幾兄弟係到講心事!!!!(我地講d咩係秘密)

到左星期日早上9點我地自己番屋企 !!!!!   (之役果d我係星期日果到打)     要睇同留cm呀!!!!! 唔留者死~~~

 

 



2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


今日都算OK啦 滿足 分類: 未分類

今日都算OK啦~~

今日考完試VERY VERY  開心啦!!!!!

今日考左通識同佛學,通識做左小小,佛學做得最小- -

放左學之後同肥傑.肥偉果D去左寶林網吧 打左3個鐘

之後我同肥傑行左去寶康公園坐等人

坐坐下有個唔知咩人行左過黎問我地講係到等人?係咪等人放學?讀咩學校?叫我地唔好係到坐 佢都ON99坐係邊關佢撚事咩!!!!屌佢老母!!!

之後行左去公園汁邊果到坐- -悶悶悶係到等!!!!

之後見到朱仔佢地去打波 都唔知點同佢講話我仲意佢- -

之後悶悶地同肥傑番彩明= =

之後就番左屋企~~~



2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


天日係最後 一日考試啦 very very開心 不滿 分類: 未分類

前幾日因要溫書 無打到今日打番

今日考左數學同會計果d

數學唔知點做所以zzzzzz左

會計果d都ok啦 真係好悶~~悶悶悶!!!

有d咩做下???

天日菆後一日考試,心情非常開心!!!!!!

快d到天就好啦!!!!

天日放學同肥傑果d去寶林打機



2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


今日日子悶悶悶!!! 不滿 分類: 未分類

今日日子悶悶悶!!!!

今日係星期五,係今個星期最後一日上課日,不過今日都係悶悶悶!!!

有d咩可以比我玩下- -

真係到考試啦- - 唔想溫書

不過今日個周會有「王喜」黎我地學校講佛學果d野 - -

唔寫啦好累0 0

天日再寫~~

加油努力!!!! 一定會有成功既一日~



2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


今日有開心有唔開心~ 滿足 分類: 未分類

今日有開心有唔開心!!!

開心既係最后果兩堂係藝發堂,今日有套笑片睇,真係好好笑.我地全班都睇到笑!!!

唔開心既係通識科個啊SIR知道我地快要考試,就比左張個多既抄書我地抄!!! 想抄死我咩?

好想D時間快D過!!!快D到下個再下個星期六啦!!!!到時咩都可以放鬆下!!!!

點解D時間是快是慢!!!! 好玩野下~

希望全班4D可以齊齊整整一齊三年~~~

4D班 加油呀!!!!!唔好比人睇唔起!!!!

 

 

 



2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


今日好累 疲倦 分類: 未分類

唉, 今日都唔知做咩 成日都好累

上左兩堂佛學悶到爆- - 都唔知個miss講d咩

下星期2考試啦

都唔知點好- -   唔通真係要留班?  之前都有d想留班_

現加都唔知留唔留好- -

不過都係努力左先算!!!

努力練習!!! 成為一個真真正正既b-boy

 



2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


今日ok開心  但有d悶∼ 滿足 分類: 未分類

今日有d開心都ok下     不過真係好悶

同我呀媽出街冇野好講-  -

d話題同佢冇得講

之後去左田一(係沙田) d人多都死 好唔想行- -

跟住呀媽話買對白鞋比我番學用- -

買鞋係最開心!!!

最後一日放假 天日左要好辛苦番學-.-

好快到考試啦  我一d野都唔識 都唔知點考

所以今個星期要加油努力!!!!

比心機練習 我一定做得到 ^v^



2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


今日都唔知咩料,起悶!!!!! 不滿 分類: 未分類

頂,今日都唔知係咩日子 悶死我啦

左冇野做

之後比老母叫左去拜山!!!

我起唔想去囉~

左悶左熱左遠左冇人陪!!!

 

我今日都係好想念你x1 day