因考試而變得心煩氣燥...發癲了...''
比我激嬲左的人,,抱歉,,
尋晚發夢以為o個日考試係考I.S點知原來考I.H...完全冇溫書,,
諗住番黎溫,,但係唔知點解係藍地番學,,仲要搭輕鐵,,點解又搭錯左車,,
搭的士又唔知做咩d車亂哂撞左車wor,,
之後見得番5分鍾都去左搭巴士,,到左仲有一分鐘,,明明過左門口,,都遲到=3=
仲要我番左仁際二中...''
之後就溫唔到I.H ...諗就死就死la,
但係完全冇人記得要考I.H咁......................
發埋哂d咁ge野,,睇黎,,我鮏住本I.S書訓o個一刻,,我已經癲左...''
但係,,我好似冇咩點溫過野咁lor仲係...''點算,,
昨夜不知幹麻,,算了,,
發誓從此以後也不再真心做人,,反正真性情換來的是悲劇,,
|