今天的我實在太lucky了~~~
今天第一個小息.
老師叫我們去抽籤.去北京的考察團.
因為我們中三的有11個報了名.
但只有10個可以去面試...
我抽到的是7號~
其實我只是隨手拎最近個粒...
我們3D立體班的5位都可以去面試呢~
還有很美很溫柔的婉儀也有機會面試呢~
抽不中的那位對不起了;(
放學後.
和chanchan.E生.海文去左食久違了的KFC.
之後E生因為要學結他而先走.
我們就去了惠康做師奶尋寶~
之後我竟然突然想去7-11睇下有咩雜誌.
今期YES!竟然係有JYJ既封面!
不過呢...JYJ封面附送既環保袋無另一個靚...
但無奈呢7-11的JYJ封面的都是綠BB的環保袋.
就打算明天再去看看其他地方.
但一出7-11經過報紙店時眼尖的我見到YES!的粉紅色的環保袋,而且封面是JYJ的!

只有一本喔!
萬綠叢中一點紅啊~~~
之後先發現.
原來今期YES!係第1024期啊!
留心D!
1+0+2+4=7
哈哈~我今日既lucky no.係7呢~
而且我都幾鍾意1024呢組數字架~
7❤1024;D
老實說.
我很討厭總是被你們誤會.
我不是一個會無理取鬧的人吧?
你們在我背後的說話真的令我很難受...
我只是照我心中所想而說.
我真的不介意你們和我解除任何關係.
因為我從不奢望你們會如我家人一樣.
我也不是特別想和你們認親認戚.
我根本沒有生氣.
我只是覺得很難受.
我估唔到你地一直係咁睇我.
原來我在你們眼中是如此的.
我說過很多次了.
你對我有何不滿可以說啊.
我不會生氣啊.
如果是誤會是可以解開.
是我錯的我會反省.
可是.
現在.
我很討厭你們!
我真的很難受.
|