一年後我改變左好多
上年我不理學業,無事業,無愛情,親情破裂,甚至友情都處於邊緣
今年算係比上年放左更多心機係書本上,有份工,亦都有愛情,同屋企人關系都比以前好,朋友都多左唔少
的確係達到上年想今年改變GE事
但係
快樂唔見得比上年多
壓力反而非常非常大
屋企人比壓力我,話我個樣唔似讀書
學業上有一定GE負擔
返工受好多冷言冷語
同事關系好複雜,有時仲會發洩係我身上
我幸幸苦苦都係希望可以搵多個錢
可以有多小小錢同女朋友洗
想做個有用GE男人
-------------------------
點知同女朋友關系比以前差
我地有野都唔會點同大家講
我有假想約佢去玩都就唔倒時間
其實我唔係怨乜野
只要你有野唔好比我知道你無講我聽
每次拒絕我GE時候間接小小
我已經可以接受
我幸苦左一日都係想有個人哄下我
而唔想同妳有任何問題發生
亦唔想聽倒你打破我計劃,比我做話事果個
我好幸苦阿!妳知唔知阿?
我諗我呢家唯一可以發洩方法就係喊喊喊
呢種係唔會攻擊同傷害人
亦能夠安慰自己
|