對你愛不完
lp4d27
暱稱: 達
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
享受
Are u ready for love...
原諒我
總有你鼓勵
Say that you love me
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2009 年 1 月 12 日  星期一   寒冷


原諒我 分類: 未分類

一年後我改變左好多

上年我不理學業,無事業,無愛情,親情破裂,甚至友情都處於邊緣

今年算係比上年放左更多心機係書本上,有份工,亦都有愛情,同屋企人關系都比以前好,朋友都多左唔少

的確係達到上年想今年改變GE事

但係

快樂唔見得比上年多

壓力反而非常非常大

屋企人比壓力我,話我個樣唔似讀書

學業上有一定GE負擔

返工受好多冷言冷語

同事關系好複雜,有時仲會發洩係我身上

我幸幸苦苦都係希望可以搵多個錢

可以有多小小錢同女朋友洗

想做個有用GE男人

-------------------------

點知同女朋友關系比以前差

我地有野都唔會點同大家講

我有假想約佢去玩都就唔倒時間

其實我唔係怨乜野

只要你有野唔好比我知道你無講我聽

每次拒絕我GE時候間接小小

我已經可以接受

我幸苦左一日都係想有個人哄下我

而唔想同妳有任何問題發生

亦唔想聽倒你打破我計劃,比我做話事果個

我好幸苦阿!妳知唔知阿?

我諗我呢家唯一可以發洩方法就係喊喊喊

呢種係唔會攻擊同傷害人

亦能夠安慰自己

 






訪客留言 (返回 lp4d27 的日誌)


shirleysy 於 2010-09-19 04:15 AM 發表:
嘩~~~好耐冇黎啦!!
如果覺得缺乏溝通,甘就要主動同佢溝通..
仲有有時都要發下脾氣,黎發洩情緒
畢竟你係人,唔係AI..
抑壓得多好易爆架!~~
加油~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanyukying 於 2009-02-17 01:11 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszki1314 於 2009-01-13 11:26 PM 發表:
加油呀!
唔理點都好,都要撐落去!
如果有咩唔開心,可能搵朋友傾下,搵我都得架`
支持你呀!
p.s*開心D喔!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ryanccl 於 2009-01-13 10:51 PM 發表:
你終於都肯打日記啦..
不過真係唔知俾咩評論你..
想辦法令自己開心d啦~~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]