終於星期六
聽聞會暖返D~
呢幾日真係凍
希望個病都快d走(已經走左好多)
聽歌無得唱歌呢種感覺太難受~"~
又有得睇勁歌金曲乜野音樂會
講真我情願睇d Music Show好過(香港太缺乏)
比人感覺太做馬
好快又會考~仲有三個月!
無乜寄望,但求高幾分
可以做自己鐘意做ge事