| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
| | 發小姐脾氣*+ | |
今日測GEOG ECON*+
OK 掛-0-""*+
不過都有D信心GE*+
跟住就考埋ART LA*+
唉. . . . . *+
主題係一羣精靈穿梭春夏秋冬*+
我畫春夏秋冬真係唔係叫差GA*+
不過畫個D都用左我4小時*+
得5小時比我地*+
我就係一直企係度灣住條腰黎畫GE*+
咁呢我就未畫D精靈GE*+
個雀仔就不停係度講野*+
搞到我笑*+
就搞到我畫唔到GA LA*+
個時我幾咁急AR*+
畫左最重要個D*+
其他都亂畫*+
畫都好亂*+
好樣衰*+
D精靈就好似破壞緊我個春夏秋冬咁*+
我火都黎埋*+
唉. . . . 辛苦左咁耐就因為D精靈而死左*+算LA*+
咁金仔係出面等左我好耐*+
佢送我番屋企*+
我真係好累呢*+又唔多舒服WO*+
佢同我講星期日因為屋企可能唔出得去*+
我好嬲*+
發脾氣*+
幾咁難得一次可以出街*+
等左成個星期*+
點知冇LALA咁同我講*+
我冇出聲行得好快*+
心情亂七八糟*+
一心情唔好*+個頭仲痛*+
就黎暈低*+
金仔就扶住我*+
我望一望佢*+
心就諗LA*+佢一直對我咁好*+又等我*+
又為我著想*+
今次又係因為佢屋企問題*+
我係唔係有D唔講道理呢*+
冇LALA發脾氣*+
愈諗愈覺得自己衰*+
就想喊LA*+
同佢講左聲對唔住*+
佢問我點解*+
我都唔知點解比佢知LA*+
佢走個時吻左我額頭一吻*+
一個好關心我GE一吻*+
我更加嬲自己*+
番到屋企*+
心情都唔都好*+
覺得自己傷害一個好愛你GE人咁*+
唉*+點解我D脾氣咁差GA*+
佢未番到屋企*+
我就諗左好多好多野*+
佢打黎LA*+
同佢講番咩事LA*+
我喊*+我都唔知做咩喊*+
我好想喊就喊出黎LA*+
我問佢有幾愛我*+
佢話高過個天*+深過個海*+
佢講GE呢句說話令我諗起一個人*+
我問佢點解咁愛我*+
佢話佢愛一個人就係咁專一*+
我問唔驚我傷佢咩*+
佢話我想傷GE就傷LA*+
我更加想喊*+
救命我都唔知宜家個腦諗緊D咩野*+
呢幾日都唔知做咩*+
咁想喊*+
好似想自己悲傷D咁*+
唔好咁LA L萍*+求你改下你自己GE思想LA*+
你宜家係好幸福GA*+
但我唔覺得自己係一個好女仔*+
我覺得自己係一個衰人*+一個好衰GE衰人*+
唔講LA*+
今日我睇某一個人GE INFO*+
佢. . . . .*+
唉. . . . . . . .係呢度我都唔知講D咩好*+
有仲時冷靜下去諗*+係1件好好GE事*+
| | 刊登時間︰2006-03-18 12:25 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
| | [ 此日誌受密碼保護 ] | |
| | 刊登時間︰2006-03-17 12:02 AM |
« | 743 | 744 | 745 | 746 | 747 | 748 | 749 | 750 | 751 | 752 | ... | 861 | »
|