lping520
暱稱: L萍bb °..*.×
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回歸
唯一傾聽者
路過人
2011年生日快樂
[羊毛氈作品]兩隻哥基
文章分類
全部 (1721)
Lovely Baby Girl 系列 (2)
Lovely Pniress (2)
Rilakkuma 教學 (3)
SIMS3 模擬市民3 (6)
小飛機繪畫倉*+ (52)
小飛機手工藝倉 (6)
小飛機生活 (1263)
小飛機羊毛氈手作 (17)
小飛機的私人珍藏*+ (28)
小飛機的食譜*+ (5)
小飛機飲食記事簿*+ (18)
小飛機詩詞集*+ (10)
勁舞團畫集*+ (23)
飛環世界的攝影 (12)
飛出角度的夢境*+ (46)
飛航圖片創作展覽廳*+ (5)
飛動創作的設計 (16)
飛舞天空的歌詞*+ (193)
飛機藝術資源館 (10)
飛機之NDS GAME (2)
飛機設計留言板*+ (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
CaraQ City
快來註冊CaraQ City CaraQ City - 【香港幫】L萍
網站連結
CaraQ City
XD FORUM PRO (XD論壇...
孤獨園
狗狗COMPUTER備份
香港小水滴總部
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
L萍blog pet
日誌統計
文章總數: 1721
留言總數: 514
今日人氣: 17
累積人氣: 70701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天
發小姐脾氣*+

今日測GEOG ECON*+

OK 掛-0-""*+

不過都有D信心GE*+

跟住就考埋ART LA*+

唉. . . . . *+

主題係一羣精靈穿梭春夏秋冬*+

我畫春夏秋冬真係唔係叫差GA*+

不過畫個D都用左我4小時*+

得5小時比我地*+

我就係一直企係度灣住條腰黎畫GE*+

咁呢我就未畫D精靈GE*+

個雀仔就不停係度講野*+

搞到我笑*+

就搞到我畫唔到GA LA*+

個時我幾咁急AR*+

畫左最重要個D*+

其他都亂畫*+

畫都好亂*+

好樣衰*+

D精靈就好似破壞緊我個春夏秋冬咁*+

我火都黎埋*+

唉. . . . 辛苦左咁耐就因為D精靈而死左*+算LA*+

咁金仔係出面等左我好耐*+

佢送我番屋企*+

我真係好累呢*+又唔多舒服WO*+

佢同我講星期日因為屋企可能唔出得去*+

我好嬲*+

發脾氣*+

幾咁難得一次可以出街*+

等左成個星期*+

點知冇LALA咁同我講*+

我冇出聲行得好快*+

心情亂七八糟*+

一心情唔好*+個頭仲痛*+

就黎暈低*+

金仔就扶住我*+

我望一望佢*+

心就諗LA*+佢一直對我咁好*+又等我*+

又為我著想*+

今次又係因為佢屋企問題*+

我係唔係有D唔講道理呢*+

冇LALA發脾氣*+

愈諗愈覺得自己衰*+

就想喊LA*+

同佢講左聲對唔住*+

佢問我點解*+

我都唔知點解比佢知LA*+

佢走個時吻左我額頭一吻*+

一個好關心我GE一吻*+

我更加嬲自己*+

番到屋企*+

心情都唔都好*+

覺得自己傷害一個好愛你GE人咁*+

唉*+點解我D脾氣咁差GA*+

佢未番到屋企*+

我就諗左好多好多野*+

佢打黎LA*+

同佢講番咩事LA*+

我喊*+我都唔知做咩喊*+

我好想喊就喊出黎LA*+

我問佢有幾愛我*+

佢話高過個天*+深過個海*+

佢講GE呢句說話令我諗起一個人*+

我問佢點解咁愛我*+

佢話佢愛一個人就係咁專一*+

我問唔驚我傷佢咩*+

佢話我想傷GE就傷LA*+

我更加想喊*+

救命我都唔知宜家個腦諗緊D咩野*+

呢幾日都唔知做咩*+

咁想喊*+

好似想自己悲傷D咁*+

唔好咁LA L萍*+求你改下你自己GE思想LA*+

你宜家係好幸福GA*+

但我唔覺得自己係一個好女仔*+

我覺得自己係一個衰人*+一個好衰GE衰人*+

唔講LA*+

今日我睇某一個人GE INFO*+

佢. . . . .*+

唉. . . . . . . .係呢度我都唔知講D咩好*+

有仲時冷靜下去諗*+係1件好好GE事*+

刊登時間︰2006-03-18 12:25 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-03-17 12:02 AM