lping520
暱稱: L萍bb °..*.×
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回歸
唯一傾聽者
路過人
2011年生日快樂
[羊毛氈作品]兩隻哥基
文章分類
全部 (1721)
Lovely Baby Girl 系列 (2)
Lovely Pniress (2)
Rilakkuma 教學 (3)
SIMS3 模擬市民3 (6)
小飛機繪畫倉*+ (52)
小飛機手工藝倉 (6)
小飛機生活 (1263)
小飛機羊毛氈手作 (17)
小飛機的私人珍藏*+ (28)
小飛機的食譜*+ (5)
小飛機飲食記事簿*+ (18)
小飛機詩詞集*+ (10)
勁舞團畫集*+ (23)
飛環世界的攝影 (12)
飛出角度的夢境*+ (46)
飛航圖片創作展覽廳*+ (5)
飛動創作的設計 (16)
飛舞天空的歌詞*+ (193)
飛機藝術資源館 (10)
飛機之NDS GAME (2)
飛機設計留言板*+ (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
CaraQ City
快來註冊CaraQ City CaraQ City - 【香港幫】L萍
網站連結
CaraQ City
XD FORUM PRO (XD論壇...
孤獨園
狗狗COMPUTER備份
香港小水滴總部
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
L萍blog pet
日誌統計
文章總數: 1721
留言總數: 514
今日人氣: 9
累積人氣: 70714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天
.....女朋友...

今日我好肚痛. . .  . .*+

都係硬要出去. ..  . .*+

見到佢地. . . .我真係冇咩野講. . . .*+

見到佢更加唔知講D咩咁. . . .*+

佢真係瘦左AR. . . .*+

唱K . . . . .今日都唔係好得. . . .*+

佢唱K真係好好聽AR. . . .*+

我又食唔到野WO. . . .*+

我個肚真係好唔舒服. . . *+

我諗我一食就嘔個隻. . . . .*+

不過我就不停話自己冇事.. . .*+

完左就行番去咁. .. .*+

凱文同AR囉就行去前面. .. .*+

我同佢就係後面傾計.. . . .*+

佢講佢.. . . . .近排GE野. . . *+

. . ..  ..佢話. .. . . . . . .佢有女朋友LA. . .. . ..*+

我有D想就咁暈左去.. . . ..*+

我唔知我笑成點. . . . ..*+

仲知我真係唔知點面對佢. .. . . .*+

我好想快D離佢遠D.. . . .*+

我好驚自己好快就係佢面前喊.. . . . .*+

我拉住AR囉. .. . ..*+

我個心好痛.. . . .*+

我知我自己. .. .  . .應該因佢有女朋友而開心. . .. .*+

因佢幸福而開心. . . . . .*+

真係好難AR. . . . .*+

我唔係勁人. . . . .*+

我就咁一步一步行. . . . . .好辛苦. . . .*+

喊唔到. . . . .*+

最後都忍唔住. . . . .*+

岩岩好佢走LA. . . . .我諗佢唔知掛. . . .*+

就係咁AR囉就好好人咁扶住我. . . .*+

宜家咪仲好. . . . .有藉口放低佢LA. . . .*+

AR囉同我講. . . .其實係凱文叫AR健同我講佢GE野GA. . . .*+

多謝曬. . . .*+

就係咁行行下. . .*+

佢地問我去唔去燒烤. . . .*+

我話冇咩所謂. . . . *+

我都唔想咁早番屋企. . . .*+

但凱文話會叫佢1個FD黎. . . . . .*+

我就驚. . . ..*+

我. . . .. .真係好驚. . . . .*+

但我覺得咁我好衰. . . . . .*+

我就喊LA. . . . .*+

我真係好廢AR. . . . . . .*+

跟住凱文. . . . . .就帶我地另一個地方. . . . .*+

佢講左一番話. . . . .*+

我再喊. . . . . .*+

佢講得好岩. . . . . .*+

人生係一定有唔開心GA. . . . .*+

我決定唔理件事SIN. . . .  .就成班去大尾度燒LA*+

個度巧多人AR-.-""*+

我今日就係只係食呢餐*+

仲係好少野*+

個度有幾個細佬見到凱文送比我地GE聖誕禮物*+

好似冰咁*+

專係放係杯度*+

可以按鍵有唔同色*+

D細佬就好奇好想要*+

我好想比佢地*+

但唔係我GA MA*+

問左凱文*+

凱文話好*+

跟住班細佬就因為咁不停比野食我地*+

又幫我地收野咁*+

勁-.-*+

不過最後個時D火真係好令*+

就係冇咩食物SIN咁. . . . *+

HA . . . .*+

唉. . . . . . . . . . .. . . . . . . .. .萍. .. . .你要接受事實AR. . . . . . . *+

刊登時間︰2005-12-27 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2005-12-27 12:51 AM