| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
| | 今日真係開心 | |
係學校真係開心GA*+
不過我宜家好眼訓AR*+
訓覺*+
| | 刊登時間︰2005-12-20 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 19 日 星期一  |
| | 亂爆壽司日*+ | |
今日1番到學就收到第1份禮物LA*+>V<
嬌妹送GA*+
真係巧得2 AR*+^_^
雪狗狗*+
下次正張相相係度SIN*+
KAKA*+
跟住就係派中文*+
合格GE*+
不過我唔會講幾分*+
之後就ENG*+
1D合1D唔合LA*+
我都係唔會講*+
跟住就成班人去買野正壽司LA*+
聽日就係荼歡呢*+
咁就打左比AR媽SIN*+
叫佢煲飯住飯SIN*+
就成班去食野*+
慧就番屋企SIN*+
個度巧巧味呢*+>V<
冇帶錯AR*+
跟住就上去LA*+
放曬D野係我屋企*+
琴日我收左咁多錢咁就緊係我今日出LA*+
我幾咁OPER AR*+
咁琪琪同嘉敏留係我屋企玩電電*+
第1地就係吉之島*+
個時仲覺得自己買得少TIM*+
買埋慧要煮個D貴妃雞同意粉D料*+
個度冇鍚紙兜*+
就去百佳買仲放低左魚子同舌拿魚TIM*+
仲係個邊加多樣野買*+
就上番去*+
初初都冇咩野GA*+
不過成班人見到我地點正GE*+
就1定唔會食*+=0=""
首先野就巧亂*+
腸冇煮過*+
冇帶手套*+
呢樣用個邊又用個邊*+
我仲衰*+
係度緊係唔講LA*+
D料又勁多*+
咁就正左勁多*+
失敗左D飯*+
就放番去飯桶個邊*+
之後再正*+
講真*+
又真係幾好味GE*+
肚痛屙屎屎姐*+
仲有好多搞笑野*+-3-
冇咁多時間講呢*+
做都做到散唒*+
晚餐都食唔到*+
緊係LA*+
1邊做1邊食*+
唔係點知佢都幾好味姐*+
頭SIN仲同凱文同AR囉傾電話AR*+
凱文間學校真純品AR*+
WAKAKA*+
訓覺*+
| | 刊登時間︰2005-12-19 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 778 | 779 | 780 | 781 | 782 | 783 | 784 | 785 | 786 | 787 | ... | 861 | »
|