lping520
暱稱: L萍bb °..*.×
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回歸
唯一傾聽者
路過人
2011年生日快樂
[羊毛氈作品]兩隻哥基
文章分類
全部 (1721)
Lovely Baby Girl 系列 (2)
Lovely Pniress (2)
Rilakkuma 教學 (3)
SIMS3 模擬市民3 (6)
小飛機繪畫倉*+ (52)
小飛機手工藝倉 (6)
小飛機生活 (1263)
小飛機羊毛氈手作 (17)
小飛機的私人珍藏*+ (28)
小飛機的食譜*+ (5)
小飛機飲食記事簿*+ (18)
小飛機詩詞集*+ (10)
勁舞團畫集*+ (23)
飛環世界的攝影 (12)
飛出角度的夢境*+ (46)
飛航圖片創作展覽廳*+ (5)
飛動創作的設計 (16)
飛舞天空的歌詞*+ (193)
飛機藝術資源館 (10)
飛機之NDS GAME (2)
飛機設計留言板*+ (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
CaraQ City
快來註冊CaraQ City CaraQ City - 【香港幫】L萍
網站連結
CaraQ City
XD FORUM PRO (XD論壇...
孤獨園
狗狗COMPUTER備份
香港小水滴總部
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
L萍blog pet
日誌統計
文章總數: 1721
留言總數: 514
今日人氣: 5
累積人氣: 70749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天
我生日點算ar...

今日神經劇作家∼∼∼
就扮演你1樣野係你最驚ge野∼∼
你見到個樣野個時係1個點驚ge表情∼∼
我就演蜜蜂∼∼∼
陳欣就係榴槤∼∼∼佢1嗅到呢d野就嘔ga la∼∼
唔驚就假∼∼∼
之後就講1d報告咁la∼∼
點知佢第1個報告就死人....
12月22同12月23.......要去camp ar!!!!!!!
12月22我生日呢.....
我問可唔可以唔去ga.....
佢話應該要比家長信sin ok∼∼∼
個日係我地成班人去睇新出ge哈利波特ga ma∼∼><
唔想咁樣ar......又唔可以比d fdfd去wo....
跟住就走佬la∼∼∼
番到屋企我個人仲好正常∼∼∼
食完ar媽個d野就唔係好掂la....
個肚有d痛....
i左1陣cq∼∼∼
就胃都痛埋.....
痛到我死...差d要入院咁制....

刊登時間︰2005-11-25 11:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天
展覽館開心..唔開心??

今日係去睇展覽∼∼∼
第1個就係唔知咩咩咩地方∼∼∼
成日都唔知自己去緊邊ge∼∼-3-
上去睇d會考ge作品∼∼∼
1d係高級∼∼1d係f.5∼∼∼
幾令∼∼∼唔錯∼∼∼∼
素描個d巧掂∼∼∼
我地間學校係咁就好la∼∼
我地仲要畫自己中2個d作品∼∼∼∼
唉懶得個時畫ae∼∼∼
跟住就同琪琪聽下歌∼∼傾下計咁la∼∼∼
跟住冇lala成班人話要搵洪洪老師∼∼∼
原來嘉玲佢下身全部死左火咁∼∼∼
我都幾擔心佢∼∼
好在唔洗入e院∼∼∼
跟住問吳麗芬借左相機∼∼∼
影幾份作品∼∼番屋企畫∼∼∼
之後就係去會展.....
我就係無奈第1.....
諗番起之前個件事....
唉.....
係個度都幾好玩∼∼∼
我發覺係個個展覽好似做番以前geL萍咁∼∼
唔知點解呢....
唔知點解∼∼今日同伍焯偉熟左好多咁∼∼
點熟∼∼咪就係我打佢∼∼∼佢講野咁囉-3-
成日都叫我飛機場∼∼場佢個頭ae∼∼
琪琪就煩緊d野∼∼呢樣我唔講∼∼-v-””
佢同我講∼∼∼伍焯偉行路同把聲似ar健∼∼
我就覺得ar健把聲高音d la∼∼
之後我sin發現佢行路真係好似ar健-_-
晚上6點45∼∼走la∼∼∼
見到晚上ge港....真係好令....
有好多感受都出曬黎....
上車...佢冇開到燈...就更加有1種傷心ge感覺....
唔識講.....
有好多幻想....回憶...都出曬黎咁.....
我就暈下暈下咁....睇住香港ge色彩....
睇睇下就訓左la....
訓得好好咁....
唔識講今日叫開心定唔開心....
仲知個感覺唔識講....

刊登時間︰2005-11-25 11:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]