be joyful,    happy
   
and have fun
日誌不只是給別人看的;也是一種讓自己回憶的工具
用最簡單的文字,寫出我的心情,記敍我的故事
facebook:[email protected]
2010 年 10 月 6 日  星期三


第1次同校長咁近距離接觸-.- 滿足 分類: 中小學生活

今日...普通話日,
繼上年之後,再次成為普通話大使^^

lunch...好趕地食左幾啖壽司+麥樂雞後開始工作...
我同heyman都係係地下當值...

首先,去子堯,蕙蕙,思恩"痴"左幾啖pizza n chicken飯,
繼而聊天後請佢地食糖....

然後!!!同文雅聊聊下既時候....
軍佬出現呀!!!又係同Jasonkung一齊-.-
佢佢佢...竟然逃避同咁令女(lolita話嫁)既普通話大使聊天- -


lunch就黎完既時候....
同芝芝同霍羨倩聊啦...
突然,校長出現,我地聊完之後....
校長(普通話):你們食飽了飯沒有?.....(省略).......你們知道吃飽了的普通話是甚麼嗎?
我地4個你眼望我眼:um..........
校長(普通話):食飽了的普通話是吃撐了..我們都吃撐了....
跟住因為已經打左鐘...所以我地謝謝!謝謝!就番上去lu~~
原來校長d普通話咁勁嫁wo@@

聽日仍然係普通話日...大家要多d同普通話大使聊聊天呀^^

發表時間:2010-10-06 09:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 lst199521 的日誌)


yeeling1023 於 2010-10-09 08:56 AM 發表:
wow~~軍佬~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainy95917 於 2010-10-07 06:20 PM 發表:
hehe我有聊天嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fungbryan 於 2010-10-07 10:49 AM 發表:
gaged
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yhs011083 於 2010-10-06 10:36 PM 發表:
枚長堅係親民XD
我聽日都會尼架XD
記住留糖俾我食:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都冇落地下搵我既
Posted at 2010-10-10 04:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hatevicky 於 2010-10-06 10:04 PM 發表:
a__a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angelchan520 於 2010-10-06 09:50 PM 發表:
軍佬!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-10-10 04:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lst199521
暱稱: sherry
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Ladies & Gentlemen ...
第1次同校長咁近距離接...
陸運
2010-09-25
為momo打既一篇- -
文章分類
全部 (177)
分享 (7)
大事記 (7)
中小學生活 (55)
生活小品 (16)
特別活動 (19)
廢話 (4)
未分類 (79)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
靜 `xG
lulu's album
天使之夢
高sIr `yAho
楠 `yAho
僑 `xG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 177
留言總數: 937
今日人氣: 2
累積人氣: 35687
RSS 訂閱
RSS Feed